Την Πέμπτη 30-05-2019 και ώρα 19:00 στο γήπεδο της ΜΙΚΡΑΣ θα διεξαχθεί ο μεγάλος τελικός του 7ου πρωταθλήματος Αστυνομικών υπηρεσιών Θεσσαλονίκης: ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ-ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ
Θα προηγηθεί ο μικρός τελικός (17:00) ΔΙΑΣ-ΔΑΕΘ
Για την ομάδα του Ωραιοκάστρου ο τελικός είναι το 20ο φετινό παιχνίδι και ο μέχρι σήμερα απολογισμός είναι 15 νίκες και 4 ήττες, ενώ για την Καλαμαριά θα είναι το 18ο παιχνίδι και ο μέχρι τώρα απολογισμός είναι 10 νίκες και 7 ήττες.
Ο αγώνας τελείωσε, σκορ 63-62, είμαστε κυπελλούχοι!!!
Ξέφρενα πανηγύρια από τους παίχτες και τους οπαδούς του Ωραιοκάστρου!!
Τα τελευταία δευτερόλεπτα και οι πρώτοι πανηγυρισμοί....
Αξίζει σ' αυτό το σημείο να επισημανθεί η στήριξη των οπαδών της ομάδας, όλο σχεδόν το γήπεδο ήταν μαζί μας...
Η ώρα της απονομής έρχεται....
Ο αρχηγός Σταύρος Μυλωνίδης σηκώνει το Κύπελλο...
το κύπελλο περιμένει...
Γκούντου και Τσάβας
Η αναμνηστική φωτογραφία
Οι ΜΥΛΩΝΙΔΗΣ (ΑΡΧΗΓΟΣ),ΙΑΤΡΙΔΗΣ (ΠΥΡΓΟΣ),ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΙΔΗΣ,ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ,ΓΚΟΥΝΤΟΥΒΑΣ,ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ,ΤΣΑΒΑΚΑΤΟΠΟΥΛΟΣ,ΧΑΛΚΙΑΣ-ΧΑΛΚΕΥΤΗΣ,ΓΚΟΥΝΤΑΣ,ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ,ΜΙΝΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ,ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΣΚΙΟΓΛΟΥ έγραψαν ιστορία ...
Ακολούθησε έξοδος σε γνωστό μπαρ της περιοχής της Πολίχνης...
Ένα μικρό θεματάκι με την κούπα... Έχει τρύπες και δεν μπορούμε να πιούμε από αυτήν...
Το κύπελλο πλέον βρίσκεται στο τμήμα...
Επόμενο ραντεβού και πάλι με την Καλαμαριά στη Μίκρα στις 30-05 ώα 19:00 για τον τελικό του πρωταθλήματος...
Το νικητήριο καλάθι του Μυλωνίδη στο τέλος του αγώνα αξίζει να μελετηθεί εκ νέου.
Όπως παρατηρούμε στο ανωτέρω κινηματογραφικό υλικό, ο Μύλω σ' αυτή τη φάση έβαλε μέσα στο καλάθι τους 5 της Καλαμαριάς που ήταν μέσα στο παρκέ, τους αναπληρωματικούς, το προπονητικό τιμ της Καλαμαριάς, τους διαιτητές, τον γιατρό του αγώνα, τους διοργανωτές, τον Αξύπ του Α.Τ. Καλαμαριάς, τον σκοπό, τον γραμματέα, τον αρχειοθέτη, 3-4 πολίτες που ήταν μέσα στο Α.Τ. για γνήσιο, τον πακετά που τους πάει πιτόγυρα και τον περιπτερά απέναντι από το τμήμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των Ελλήνων και των Βουλγάρων στον εκπαιδευτικό τομέα κατά τα κρίσιμα χρόνια πριν και κατά τη διάρκεια του Μακεδονικού αγώνα υπήρξε σκληρός.
Ο βρετανός περιηγητής George Frederick Abott θα σημειώσει μετά την επίσκεψη του στο Σιδηρόκαστρο:
«Σε αυτό το χωρίο της Μακεδονίας, όπως και σε άλλα της Κεντρικής Μακεδονίας, ο αγώνας μεταξύ Βουλγάρων και Ελλήνων μαίνεται και χαρακτηρίζεται για την αγριότητά του.Ο διευθυντής του σχολείου έχει θέσει τον εαυτό του σε αυτόν τον αγώνα με μια ζέση πουμπορεί κανείς να βρει μόνο μεταξύ των Ελλήνων και των Ιρλανδών».\
Θα παραλληλίσει με αυτόν τον τρόπο τον αγώνα των Ελλήνων με αυτό των Ιρλανδών.
Είχε προηγηθεί η διαπίστωση ενός από τους κύριους εκφραστές της βουλγαρικής προπαγάνδας του γραμματέα της εξαρχίας Ατανά Σοπώφ της αξίας της παιδείας όσον αφορά την προώθηση των εθνικών επιδιώξεων αντιπαραβάλλοντας την με την δραστηριότητα των Βουλγάρων συμμοριτών:
«Εν τω Μακεδονικώ πληθυσμώ δεν υπάρχει εισέτι εθνική συνείδηση, αυτή πρέπει να αφυπνισθή και να ισχυροποιηθή. Ποια είναι τα μέσα, πως πρέπει να γείνη τούτο; Θέλουσιν άραγε να βοηθήση ενταύθα κατά τι αι ανίσχυραι επαναστατικαί συμμορίαι;»
Απάντησε στο ερώτημα λέγοντας πως μόνο τα σχολεία μπορούν να διατηρήσουν την Μακεδονία βουλγάρικη έως να επιτευχθεί αυτό δια πυρός και σιδήρου...
Η ομάδα του Ωραιοκάστρου στο πλαίσιο της προετοιμασίας της που πραγματοποιεί προκειμένου να αγωνιστεί στον τελικό του πρωταθλήματος με την Καλαμαριά ηττήθηκε με 30-33 στο Κονταξοπούλειο από την αξιόμαχη ομάδα του ΑΜΕΘ με 30-33.
Το ΑΜΕΘ πραγματοποίησε το καλύτερο δεκάλεπτο της χρονιάς, ενώ βρέθηκε στο πρώτο δεκαπεντάλεπτο να προηγείται μα 3-22 παρουσιάζοντας εικόνα μίας καλοκουρδισμένης μηχανής.
Σταδιακά η ομάδα του Ωραιοκάστρου ανέκαμψε και με κορυφαίους τους Μιντή και Γκουντουβά ισορρόπησε τον αγώνα.
Τελικά το ΑΜΕΘ ήταν πιο ψύχραιμο στις τελευταίες επιθέσεις και με σωστές επιλογές κέρδισε τελικά τον αγώνα.
Από πλευράς Ωραιοκάστρου δοκιμάστηκαν πολλά σχήματα και βγήκαν πολλά συμπεράσματα...
Η τρίτη περίοδος δεν ξεκινά πάλι καλά για το Ωραιόκαστρο, η ομάδα βρίσκεται πίσω στο σκορ. η Καλαμαριά όμως δεν μπορεί να ξεφύγει στο σκορ...
Οι Μυλωνίδης, Γκουντουβάς και Ιατρίδης κρατάν το Ωραιόκαστρο στο παιχνίδι και το άγχος μεταφέρεται σιγά σιγά στους Πρωταθλητές Καλαμαριώτες...
Ο Ζαφειρόπουλος πραγματοποιώντας μία ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ εμφάνιση έχει κρατήσει χαμηλά τον Τσαβλίδη και το Ωραιόκαστρο στην 4η περίοδο παίρνει κεφάλι στο σκόρ, προηγείται με 57-52 και 59-53!
Ο κορυφαίος έως τότε της Καλαμαριάς, ο Κουρέλας αποβάλλεται με 5ο φάουλ και όλα δείχνουν ότι το μάτσ έχει κριθεί...
Στο σημείο αυτό ένας εγνωσμένης αξίας παίχτης, ο Τάσος Τσαβλίδης, μόνος του επιχειρεί να ανατρέψει την κατάσταση με αλλεπάλληλα τρίποντα... Το σκορ γίνεται 59-62 υπέρ της Καλαμαριάς...
Ο Ιατρίδης όμως θα πετύχει ένα καθοριστικό καλάθι μετά από μία απίστευη ασίστ του Γκουντουβά και θα φέρει το παιχνίδι στον πόντο!!! 61-62 ένα λεπτό πριν το τέλος....
Ακολουθεί άστοχο τρίποντο του Τσαβλίδη, και στο σημείο αυτό θα μιλήσει η καρδιά του πρωταθλητη!!!!! Ο Σταύρος Μυλωνίδης θα πετύχει το νικητήριο καλάθι κερδίζοντας και φάουλ έχοντας απέναντι του όλη την πεντάδα της Καλαμαριάς!!!! Με διπλή προσπάθεια τους έβαλε όλους μέσα στο καλάθι!!!! Επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά πως είναι μακρά ο καλύτερος παίχτης της διοργάνωσης και ο καλύτερος μπασκετμπολίστας-αστυνομικός στη βόρεια Ελλάδα!!
Απολαύστε το!!!
Άστοχο τρίποντο του Τσαβλίδη ΚΑΙ Η ΚΟΥΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ!!!
Η αέναη μάχη του ανθρώπου με την τεχνολογία αποτυπώνεται άριστα στο συγκεκριμένο έργο. Ειδικά όταν η τεχνολογία με υπέρμετρη αλαζονεία προσπαθεί να συνθλίψει τον άνθρωπο... Στις περιπτώσεις αυτές φωτεινές μορφές σαν αυτή του πρίγκιπα Αμπιζίντ αναλαμβάνουν να σηκώσουν το βάρος αυτού του άνισου αγώνα...
Από το μπλογκ greekradiotheater:
Υπόθεση:Τόπος δράσης είναι το βασίλειο του Ταραγκούτ, του οποίου ο βασιλιάς αναθέτει στον αρχιμηχανικό του ένα πρωτόγνωρο έργο: Να κατασκευάσει μια γιγάντια ΜΗΧΑΝΗ, που θα λειτουργεί σαν φράγμα του ποταμού Μουκταντάρ. Στην προσάθειά του αυτή αδιαφορεί παντελώς για τις απώλειες σε ανθρώπινο δυναμικό και για τις αρνητικές συνέπειες στη ζωή των κατοίκων του χωριού Τσιπταράι. Όλα αυτά θα προκαλέσουν την αντίδραση του τοπικού κυβερνήτη πρίγκιπα Αμπιτζίντ, που θα αποδυθεί σε έναν πείσμωνα αγώνα για την καταστροφή της ΜΗΧΑΝΗΣ, πιστεύοντας ότι εκφράζει τόσο τους πόθους των φτωχών υπηκόων του όσο και τη θέληση του προστάτη θεού της περιοχής, Μπαϊράβα.
Ο Ινδός ποιητής Rabindranath Tagore γεννήθηκε στην Καλκούτα (1861-1941). Αρχικά σπούδασε στην Ινδία. Το 1877 πήγε στην Αγγλία, για να σπουδάσει νομική, αλλά πριν τελειώσει γύρισε στη Βεγγάλη, όπου επιδόθηκε στη λογοτεχνία. Τα λυρικά του έργα τον έκαναν γνωστό όχι μόνο στην Ινδία, αλλά και σ' ολόκληρο τον κόσμο. Το 1901 ίδρυσε στο Βαλμπούρ, 150 χλμ. έξω από την Καλκούτα, σχολή ελεύθερης διδασκαλίας, την οποία το 1922 μετέβαλε σε διεθνές πανεπιστήμιο. Το 1913 τιμήθηκε με το βραβείο Νομπέλ της λογοτεχνίας. Το 1924 επισκέφτηκε διάφορες χώρες, ανάμεσα στις οποίες και την Έλλάδα. Λυρικά του έργα που τον ανέδειξαν είναι τα "Ποιητικά αφιερώματα" και η "Συλλογή καρπών": Άλλα έργα του: "Το μισόγεμο φεγγάρι", "Ο κηπουρός", "Τα παραμύθια της αδερφής Νιβεντίτι", "Ινδικά παραμύθια", "Το δώρο του εραστή", "Αναμνήσεις", "Σακούνταλα" κ.ά. Έγραψε και θεατρικά έργα: "Ο ασκητής", "Το ταχυδρομείο", "Η θυσία". Έργα του μεταφράστηκαν σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες. Χαρακτηριστικά στοιχεία στην ποίησή του είναι η μυστικοπάθεια και η ευαισθησία.
Το έργο δημοσιεύθηκε αρχικά το 1922, με τον τίτλο «Ο καταρράκτης». Χρονολογία Ηχογράφησης 20 Μαίου 1972 για το ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΤΑΡΤΗΣ Πρώτη εκπομπή: 31 Μαίου 1972 Επαναληπτικές εκπομπές: 25 Σεπτεμβρίου 1974, 10 Ιανουαρίου 1993 ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μασσαλάς Γρηγόρης Κωνσταντή, ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ρένα Κοβατζή Σκαλτσά, ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Στέλιος Χριστοφίδης Παίζουν: Τέλης Ζώτος, Νίκος Βασταρδής, Δημήτρης Βεάνος, Τώνης Γιακωβάκης, Θάνος Γραμμένος, Χάρης Νάζος, Ντόρα Σιμοπούλου, Μιχάλης Μαραγκάκης, Νίκος Λυκομήτρος, Γιώργος Κάφκας, Ιωάννα Κορομπίλη, Θεανώ Ιωαννίδου, Θόδωρος Ζιζίκος, Νίκος Δενδρινός, Βούλα Χαριλάου, Πέτρος Φώσκολος, Χρήστος Φράγκος, Φάνης Χηνάς, Αχιλλέας Τσουράκης, Στράτος Παχής, Αγγελος Γιαννούλης, Γιώργος Νέζος, Δημήτρης Βεάκης, Στράτος Αλεξίου, Γιώργος Μετσόλης, Πάνος Παπαϊωάννου, Βασίλης Μητσάκης
Η γλώσσα του έργου είναι ποιητική και αποτυπώνει με άψογο τρόπο την ύβρη που διαπράττεται έναντι του ανθρώπου από τον ίδιο τον άνθρωπο υπό την μορφή της επιβολής του στη φύση μέσω της τεχνολογίας...