ΕΙΣΟΔΟΣ Ε.Σ. ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ο Ελληνικός Στρατός ύστερα από μία σύντομη και νικηφόρα πορεία θα εισέλθει στη Θεσσαλονίκη θριαμβευτικά προλαβαίνοντας τον βουλγαρικό στρατό ο οποίος εποφθαλμιούσε την πόλη. Ύστερα από αρκετούς αιώνες σκλαβιάς οι Έλληνες της Θεσσαλονίκης αναρτούν εκ νέου τις Ελληνικές σημαίες στην πόλη. (26-10-1912)
Πορτραίτα
Δύο πορτραίτα τα οποία φιλοτεχνήθηκαν για να εκφράσουν την γενοκτονία των Αρμενίων η οποία και διαδραματίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα. Υπολογίζεται ότι περίπου 1,5 εκατομύρια Αρμένιοι εξολοθρεύτηκαν από τους Οθωμανούς.
Η βαρβαρότητα αποτυπώνεται σε όλο το μεγαλείο της.
Η αποχώρηση των Ελλήνων από το Στάρτσοβο. (Νότια Βουλγαρία)
Το Στάρτσοβο είναι ένα χωριό στη νότια Βουλγαρία, βόρεια του Μπέλες σε κοντινή σχετικά απόσταση από τα σύνορα.
Αποτελείτο μέχρι τους Βαλκανικούς πολέμους από Σλαβόφωνους Έλληνες (με ξεκάθαρη ελληνική συνείδηση).
Παρά τις επίμονες προσπάθειες των Βουλγάρων να εκβουλγαρίσουν το χωριό οι Σταρτσοβίτες παρέμειναν πιστοί στον Ελληνισμό.
Το χωριό απελευθερώθηκε για λίγο από τον ελληνικό στρατό στο πλαίσιο της προέλασης του προς τη Σόφια το θέρος του 1913. Η συνθήκη του Βουκουρεστίου όμως επιδίκασε την περιοχή στη Βουλγαρία. Έτσι λοιπόν οι Σταρτσοβίτες πήραν το δρόμο της προσφυγιάς φοβούμενοι αντίποινα του βουλγαρικού στρατού (επισημαίνεται ότι 83 νέοι του χωριού κατετάγησαν άμεσα στον ελληνικό στρατό μετά την απελευθέρωση και συμμετείχαν στις επιχειρήσεις έως την απελευθέρωση του Μπλαβγκόεγκραντ).
Οι κάτοικοι του χωριού λειτούργησαν για τελευταία φορά το ναό στον Άγιο Μηνά, πήραν ότι μπορούσαν φορτώνοντας το σε μεταγωγικά του στρατού (είχε διατάξει σχετικά ο βασιλιάς Κωνσταντίνος ύστερα από αίτημα των κατοίκων της περιοχής).
Οι Σταρτσοβίτες έκαψαν τα σπίτια τους, τα οστά των προγόνων τους, τους τάφους, το αρχείο του σχολείου και άφησαν μόνο την εκκλησία του Αγίου Μηνά (σώζεται μέχρι σήμερα).
Και ξεκίνησαν...
Οι πρόσφυγες κινήθηκαν νότια μαζί με άλλους πρόσφυγες από το βουλγάρικο Πετρίτσι) και αφού περιπλανήθηκαν στη βόρεια Ελλάδα εγκαταστάθηκαν οριστικά στο χωριό Βέτρινα νότια των συνόρων το οποίο και μετονόμασαν σε Νέο Πετρίτσι (εκεί μετέφεραν και την θαυματουργή εικόνα του Αγίου Μηνά τοποθετώντας την σε ένα μικρό εκκλησάκι). Διέμειναν στα σπίτια των Τούρκων που μόλις είχαν αποχωρήσει και ήταν το κύριο συστατικό στοιχείο της κοινωνίας του χωριού)
Σύμφωνα με τα επίσημα διπλωματικά έγγραφα του υπ. εξωτερικών (1913-1917) ήρθαν 109 οικογένειες και συνολικά 455 άτομα ενώ εγκαταλείφθηκαν περιουσίες 1.481.000 δραχμών.
Από έρευνες που διενεργήθηκαν καθώς και μεταγενέστερες εργασίες που εκπονήθηκαν ο αριθμός των Σταρτσοβιτών που μετανάστευσε ανέρχεται σε 600.
Σύμφωνα με τον Χατζηκυριακού το χωριό είναι άξιο μνείας για την επιμονή του στον ελληνισμό.
Σήμερα Σταρτσοβίτες που ζουν στο Νέο Πετρίτσι συναντούν συγγενείς τους στο Στάρτσοβο (Βουλγάρικο). Πρόκειται ασφαλώς για ξεχασμένους Ελληνογενείς με βουλγάρικη όμως πλέον συνείδηση καθώς η παραμονή τους εκεί καθιστούσε αδύνατη τη μη βουλγαροποίηση τους.
Πλάνα από το βουλγάρικο Στάρτσοβο:
Αποτελείτο μέχρι τους Βαλκανικούς πολέμους από Σλαβόφωνους Έλληνες (με ξεκάθαρη ελληνική συνείδηση).
Παρά τις επίμονες προσπάθειες των Βουλγάρων να εκβουλγαρίσουν το χωριό οι Σταρτσοβίτες παρέμειναν πιστοί στον Ελληνισμό.
Το χωριό απελευθερώθηκε για λίγο από τον ελληνικό στρατό στο πλαίσιο της προέλασης του προς τη Σόφια το θέρος του 1913. Η συνθήκη του Βουκουρεστίου όμως επιδίκασε την περιοχή στη Βουλγαρία. Έτσι λοιπόν οι Σταρτσοβίτες πήραν το δρόμο της προσφυγιάς φοβούμενοι αντίποινα του βουλγαρικού στρατού (επισημαίνεται ότι 83 νέοι του χωριού κατετάγησαν άμεσα στον ελληνικό στρατό μετά την απελευθέρωση και συμμετείχαν στις επιχειρήσεις έως την απελευθέρωση του Μπλαβγκόεγκραντ).
Οι κάτοικοι του χωριού λειτούργησαν για τελευταία φορά το ναό στον Άγιο Μηνά, πήραν ότι μπορούσαν φορτώνοντας το σε μεταγωγικά του στρατού (είχε διατάξει σχετικά ο βασιλιάς Κωνσταντίνος ύστερα από αίτημα των κατοίκων της περιοχής).
Οι Σταρτσοβίτες έκαψαν τα σπίτια τους, τα οστά των προγόνων τους, τους τάφους, το αρχείο του σχολείου και άφησαν μόνο την εκκλησία του Αγίου Μηνά (σώζεται μέχρι σήμερα).
Και ξεκίνησαν...
Άγιος Μηνάς Στάρτσοβο |
Οι πρόσφυγες κινήθηκαν νότια μαζί με άλλους πρόσφυγες από το βουλγάρικο Πετρίτσι) και αφού περιπλανήθηκαν στη βόρεια Ελλάδα εγκαταστάθηκαν οριστικά στο χωριό Βέτρινα νότια των συνόρων το οποίο και μετονόμασαν σε Νέο Πετρίτσι (εκεί μετέφεραν και την θαυματουργή εικόνα του Αγίου Μηνά τοποθετώντας την σε ένα μικρό εκκλησάκι). Διέμειναν στα σπίτια των Τούρκων που μόλις είχαν αποχωρήσει και ήταν το κύριο συστατικό στοιχείο της κοινωνίας του χωριού)
Σύμφωνα με τα επίσημα διπλωματικά έγγραφα του υπ. εξωτερικών (1913-1917) ήρθαν 109 οικογένειες και συνολικά 455 άτομα ενώ εγκαταλείφθηκαν περιουσίες 1.481.000 δραχμών.
Άγιος Μηνάς Νέο Πετρίτσι |
Από έρευνες που διενεργήθηκαν καθώς και μεταγενέστερες εργασίες που εκπονήθηκαν ο αριθμός των Σταρτσοβιτών που μετανάστευσε ανέρχεται σε 600.
Σύμφωνα με τον Χατζηκυριακού το χωριό είναι άξιο μνείας για την επιμονή του στον ελληνισμό.
Σήμερα Σταρτσοβίτες που ζουν στο Νέο Πετρίτσι συναντούν συγγενείς τους στο Στάρτσοβο (Βουλγάρικο). Πρόκειται ασφαλώς για ξεχασμένους Ελληνογενείς με βουλγάρικη όμως πλέον συνείδηση καθώς η παραμονή τους εκεί καθιστούσε αδύνατη τη μη βουλγαροποίηση τους.
Πλάνα από το βουλγάρικο Στάρτσοβο:
ΕΝΑ ΜΑΚΑΒΡΙΟ ΠΑΡΤΙ , Του Πάτρικ Χάμιλτον. Ραδιοφωνικο θέατρο
Αποτελεί ένα από τα πιο αξιόλογα έργα που σας έχει προτείνει η Πολιτισμική Διαδρομή.
Το έργο γράφτηκε το 1929 από τον διάσημο Άγγλο θεατρικό συγγραφέα Πάτρικ Χάμιλτον. Το "Μακάβριο πάρτι" εκ πρώτης όψεως φαίνεται ως αστυνομικό θρίλερ, πλην όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα έργο με βαθιές φιλοσοφικές διαστάσεις.
Το έργο μεταφέρθηκε και στη μεγάλη οθόνη το 1948 από τον Α. Χίτσκοκ με τον τίτλο "Ο Βρόγχος" (The rope)
Η υπόθεση:
Για να απολαύσουν την ηδονή της εμπειρίας του φόνου δύο νεαροί (ο Μπράντον και ο Γκράνο) στραγγαλίζουν έναν συμμαθητή τους κρύβοντας το πτώμα μέσα σε ένα μπαούλο. Την ίδια μέρα διοργανώνουν ένα πάρτι. Καλεσμένοι είναι ο πατέρας του θύματος, η αρραβωνιαστικιά του, ο πρώην φίλος της και ένας παλιός καθηγητής τους, την ευφυΐα του οποίου θαυμάζουν και θέλουν να προκαλέσουν... Η ΘΗΛΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ..... (greekradiotheaterpdf)
Θα κυριαρχήσει στη φαντασία του ακροατή η εικόνα του βροχερού προπολεμικού Λονδίνου...
Παίζουν:
Κωστής Λειβαδέας, Ορφέας Ζάχος, Γιάννης Κώστογλου, Δημήτρης Κουκής, Μίμης Χρυσομάλλης, Ξένια Καλογεροπούλου, Θόδωρος Εξαρχος, Ντόρα Βολανάκη, Σταύρος Ξενίδης
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Ντόρα Βολανάκη
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ράνια Βισβάρδη
ΡΑΔΙΟΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κωστής Λειβαδέα
Η ηχογράφηση έγινε το 1977
Ο Νίτσε (εύστοχα) θα υποστηρίξει ότι ο άνθρωπος χωρίς συνείδηση δύναται να σχεδιάσει με τον καλύτερο τρόπο, έτσι λοιπόν οι δύο νεαροί με γνώμονα τα λεγόμενα του γερμανού φιλοσόφου θα αναλάβουν δράση...
Η εξέλιξη του πάρτι γύρω από το κλεισμένο στο μπαούλο πτώμα και η θηλιά θα μας θυμίσουν τον διαχωρισμό του φαίνεσθαι από το είναι, της ενοχής από την αθωότητα του εγκλήματος από την τιμωρία ...
Το νιτσαϊκό πνεύμα αναπτύσσεται επιτυχώς στα πρόσωπα των δύο κακομαθημένων νέων που σκοτώνουν έναν αδύναμο και αθώο 18χρονο (Ρόναλντ Κίνλεϊ) μόνο και μόνο για να βιώσουν την εμπειρία του φόνου. Σκότωσε τον αδύναμο για να αισθανθείς δυνατός (Νίτσε). Κατόπιν ζουν τον κίνδυνο για τον κίνδυνο. Καλούν όλους τους προσκεκλημένους και τρων επάνω από το πτώμα για να ζήσουν τον κίνδυνο της ενδεχόμενης αποκάλυψης. "Ζήσε συνέχεια μέσα στον κίνδυνο για τον κίνδυνο" (Νίτσε-Υπεράνθρωπος). Βάζουν σε πράξη λοιπόν τη θεωρία αδιαφορώντας για την αξία της ζωής.
Ο Ράπερτ (Σταύρος Ξενίδης) αντιλαμβάνεται σιγά σιγά τι έχουν πράξει οι δύο νέοι ... Στο τέλους οι δύο νέοι του θέτουν σοβαρά διλήμματα προκειμένου να μην τους αποκαλύψει... Ο Ράπερτ στο τέλος συνθλίβει το νιτσαϊσμό και τους δύο νέους θέτωντας τους ενώπιον της δικαιοσύνης με αδυσώπητο τρόπο, κάνοντας τους έτσι να νοιώσουν τι θα πει ανηλεής (δικαίως όμως αυτή τη φορά) αντιμετώπιση. Το φως της δικαιοσύνης έτσι θα διαλύσει το αρρωστημένο σκοτάδι του νιτσαϊσμου και η θεία δίκη θα φέρει την κάθαρση και την εξιλέωση...
Ο ακροατής βγαίνει από την εμπειρία της ακρόασης ενός τέτοιου έργου βαθιά ταραγμένος και αναπνέει με ευχαρίστηση καθαρό αέρα ενώ υποσυνείδητα αισθάνεται υπερήφανος για την έξοδο του ανθρώπου από την ζούγκλα της ανομίας της έλλειψης δηλαδή γραπτού δικαίου που συνεπάγονταν με την νόμου του ισχυρού . Το πέρασμα στο γραπτό δίκαιο, που μόνο οι Έλληνες μπόρεσαν να διδάξουν με ακρίβεια στους βαρβάρους, διέλυσε το σκοτάδι του δεσποτισμού...
Πρόκειται για ένα συγκλονιστικό έργο.
Η φωνή του Σταύρου Ξενίδη θα κυριαρχήσει το έργο πρόκειται αναμφίβολα για έναν μεγάλο ηθοποιό που η μεγάλη οθόνη τον περιόρισε σε δευτερεύοντες ρόλους . Στο ραδιοφωνικό θέατρο όμως η αξία του είναι αναγνωρισμένη...
Επίσης ο Ορφέας Ζάχος υποδύεται με επιτυχία τον Μπράντον (ο ένας από τους δύο νεαρούς που διέπραξαν τον φόνο).
Η μεταφόρτωση πραγματοποιήθηκε από το κανάλι glob tv:
Το έργο γράφτηκε το 1929 από τον διάσημο Άγγλο θεατρικό συγγραφέα Πάτρικ Χάμιλτον. Το "Μακάβριο πάρτι" εκ πρώτης όψεως φαίνεται ως αστυνομικό θρίλερ, πλην όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα έργο με βαθιές φιλοσοφικές διαστάσεις.
Το έργο μεταφέρθηκε και στη μεγάλη οθόνη το 1948 από τον Α. Χίτσκοκ με τον τίτλο "Ο Βρόγχος" (The rope)
Η υπόθεση:
Για να απολαύσουν την ηδονή της εμπειρίας του φόνου δύο νεαροί (ο Μπράντον και ο Γκράνο) στραγγαλίζουν έναν συμμαθητή τους κρύβοντας το πτώμα μέσα σε ένα μπαούλο. Την ίδια μέρα διοργανώνουν ένα πάρτι. Καλεσμένοι είναι ο πατέρας του θύματος, η αρραβωνιαστικιά του, ο πρώην φίλος της και ένας παλιός καθηγητής τους, την ευφυΐα του οποίου θαυμάζουν και θέλουν να προκαλέσουν... Η ΘΗΛΙΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ..... (greekradiotheaterpdf)
Θα κυριαρχήσει στη φαντασία του ακροατή η εικόνα του βροχερού προπολεμικού Λονδίνου...
Παίζουν:
Κωστής Λειβαδέας, Ορφέας Ζάχος, Γιάννης Κώστογλου, Δημήτρης Κουκής, Μίμης Χρυσομάλλης, Ξένια Καλογεροπούλου, Θόδωρος Εξαρχος, Ντόρα Βολανάκη, Σταύρος Ξενίδης
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Ντόρα Βολανάκη
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ράνια Βισβάρδη
ΡΑΔΙΟΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κωστής Λειβαδέα
Η ηχογράφηση έγινε το 1977
Ο Νίτσε (εύστοχα) θα υποστηρίξει ότι ο άνθρωπος χωρίς συνείδηση δύναται να σχεδιάσει με τον καλύτερο τρόπο, έτσι λοιπόν οι δύο νεαροί με γνώμονα τα λεγόμενα του γερμανού φιλοσόφου θα αναλάβουν δράση...
Η εξέλιξη του πάρτι γύρω από το κλεισμένο στο μπαούλο πτώμα και η θηλιά θα μας θυμίσουν τον διαχωρισμό του φαίνεσθαι από το είναι, της ενοχής από την αθωότητα του εγκλήματος από την τιμωρία ...
Το νιτσαϊκό πνεύμα αναπτύσσεται επιτυχώς στα πρόσωπα των δύο κακομαθημένων νέων που σκοτώνουν έναν αδύναμο και αθώο 18χρονο (Ρόναλντ Κίνλεϊ) μόνο και μόνο για να βιώσουν την εμπειρία του φόνου. Σκότωσε τον αδύναμο για να αισθανθείς δυνατός (Νίτσε). Κατόπιν ζουν τον κίνδυνο για τον κίνδυνο. Καλούν όλους τους προσκεκλημένους και τρων επάνω από το πτώμα για να ζήσουν τον κίνδυνο της ενδεχόμενης αποκάλυψης. "Ζήσε συνέχεια μέσα στον κίνδυνο για τον κίνδυνο" (Νίτσε-Υπεράνθρωπος). Βάζουν σε πράξη λοιπόν τη θεωρία αδιαφορώντας για την αξία της ζωής.
Ο Ράπερτ (Σταύρος Ξενίδης) αντιλαμβάνεται σιγά σιγά τι έχουν πράξει οι δύο νέοι ... Στο τέλους οι δύο νέοι του θέτουν σοβαρά διλήμματα προκειμένου να μην τους αποκαλύψει... Ο Ράπερτ στο τέλος συνθλίβει το νιτσαϊσμό και τους δύο νέους θέτωντας τους ενώπιον της δικαιοσύνης με αδυσώπητο τρόπο, κάνοντας τους έτσι να νοιώσουν τι θα πει ανηλεής (δικαίως όμως αυτή τη φορά) αντιμετώπιση. Το φως της δικαιοσύνης έτσι θα διαλύσει το αρρωστημένο σκοτάδι του νιτσαϊσμου και η θεία δίκη θα φέρει την κάθαρση και την εξιλέωση...
Ο ακροατής βγαίνει από την εμπειρία της ακρόασης ενός τέτοιου έργου βαθιά ταραγμένος και αναπνέει με ευχαρίστηση καθαρό αέρα ενώ υποσυνείδητα αισθάνεται υπερήφανος για την έξοδο του ανθρώπου από την ζούγκλα της ανομίας της έλλειψης δηλαδή γραπτού δικαίου που συνεπάγονταν με την νόμου του ισχυρού . Το πέρασμα στο γραπτό δίκαιο, που μόνο οι Έλληνες μπόρεσαν να διδάξουν με ακρίβεια στους βαρβάρους, διέλυσε το σκοτάδι του δεσποτισμού...
Πρόκειται για ένα συγκλονιστικό έργο.
Η φωνή του Σταύρου Ξενίδη θα κυριαρχήσει το έργο πρόκειται αναμφίβολα για έναν μεγάλο ηθοποιό που η μεγάλη οθόνη τον περιόρισε σε δευτερεύοντες ρόλους . Στο ραδιοφωνικό θέατρο όμως η αξία του είναι αναγνωρισμένη...
Ο Σταύρος Ξενίδης |
Επίσης ο Ορφέας Ζάχος υποδύεται με επιτυχία τον Μπράντον (ο ένας από τους δύο νεαρούς που διέπραξαν τον φόνο).
Ο Ορφέας Ζάχος |
Η μεταφόρτωση πραγματοποιήθηκε από το κανάλι glob tv:
Αρχαίο ελληνικό θέατρο στο ραδιόφωνο
Η Διαδρομή φέτος το καλοκαίρι θα σας ταξιδέψει στην Αθήνα της κλασικής εποχής παρουσιάζοντας σας έργα του ρεπερτορίου του Αρχαίου Θεάτρου. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα δίδονται εκτενείς πληροφορίες για τα έργα που θα σας παρουσιάζονται.
Πρόκειται για εξαιρετικές δουλειές, μιας άλλης εποχής. Οι φωνές παλιών Ελλήνων ηθοποιών θα σας συναρπάσουν...
Ημερομηνία έναρξης 15-06-2019.
Το ταξίδι θα είναι φυσικά φαντασιακό και θα σας κρατήσει συντροφιά τα Σαββατιάτικα βράδια...
Πρόκειται για εξαιρετικές δουλειές, μιας άλλης εποχής. Οι φωνές παλιών Ελλήνων ηθοποιών θα σας συναρπάσουν...
Ημερομηνία έναρξης 15-06-2019.
Το ταξίδι θα είναι φυσικά φαντασιακό και θα σας κρατήσει συντροφιά τα Σαββατιάτικα βράδια...
ΗΤΤΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ 2Η ΘΕΣΗ
Η πορεία μας όσον αφορά τη φετινή χρονιά τελείωσε χθες με την ήττα μας στο μεγάλο τελικό του πρωταθλήματος από την Καλαμαριά με 86-59.
Επρόκειτο για μία καθαρή ήττα στον αγωνιστικό τομέα.
Η χρονιά κλείνει με ένα κύπελλο και μία δεύτερη θέση...
ΑΠΟΤΊΜΗΣΗ: ΕΝΑ ΤΡΟΠΑΙΟ (ΚΥΠΕΛΛΟ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)
Το τέλος της Διαδρομής |
Επρόκειτο για μία καθαρή ήττα στον αγωνιστικό τομέα.
Η χρονιά κλείνει με ένα κύπελλο και μία δεύτερη θέση...
Δηλώσεις Ζαφειρόπουλου και προπονητή...
Ευχαριστούμε όσους μας στήριξαν όλη τη χρονιά
Η βράβευση του Μύλω ως καλύτερου παίχτη της χρονιας... |
ΑΠΟΤΊΜΗΣΗ: ΕΝΑ ΤΡΟΠΑΙΟ (ΚΥΠΕΛΛΟ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΑ...
Η Διαδρομή σας παρουσιάζει σε επανάληψη τον τελικό κυπέλλου της 16ης Απριλίου στον οποίο το Ωραιόκαστρο θριάμβευσε επί της Καλαμαριας με 63-62.
Επρόκειτο για έναν αγώνα θρίλερ που θα σας μείνει αξέχαστος.....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Ο Πύργος του Νελ, του Αλέξανδρου Δουμά (πατρός). Ραδιοφωνικό θέατρο
Αγαπητοί φίλοι απόψε θα σας παρουσιάσω το έργο του Αλεξάνδρου Δουμά (πατρός) "Ο Πύργος του Νελ", ένα έργο που γράφτηκε το 1832, ...
-
Ο Ευριπίδης όπως είδαμε στην εκτεταμένη ανάλυση της 24-08-2019 του έργου "Ελένη" ( https://politismikidiadromi.blogspot.com/2019...
-
Γράφει ο Παύλος Παπαδόπουλος. Αγαπητοί φίλοι του θεάτρου απόψε θα σας παρουσιάσω ένα αριστούργημα της παγκόσμιας θεατρικής λογοτεχνίας, το Θ...
-
Η μαντική και τα μαντεία κατείχαν σπουδαία θέση στην καθημερινότητα των αρχαίων Ελλήνων, σε όλη τη διάρκεια της αρχαιότητας. Ο Αισχύλος...