Τρίγωνο στη Ρόδο, της Αγκάθα Κρίστι. Ραδιοφωνικό θέατρο
Η υπόθεση:
Όταν ο Ηρακλής Πουαρό σχεδίαζε με το δάχτυλό του ένα τρίγωνο πάνω στην άμμο, σε μια ανάλαφρη συζήτηση με την πρόσφατη γνωριμία του, τη δεσποινίδα Πάμελα Λάιλ, ούτε και ο ίδιος συνειδητοποιούσε πως αυτό αντικατόπτριζε μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση. Βρισκόταν για διακοπές στη Ρόδο και τέτοια εποχή, τέλος Σεπτεμβρίου, το ξενοδοχείο είχε ελάχιστους παραθεριστές. Όμως ο Πουαρό δε διασκέδαζε. Είχε έρθει για διακοπές, σ’ αυτό το πανέμορφο νησί του Αιγαίου, ελπίζοντας ν’ αφήσει πίσω του τις επαγγελματικές του ενασχολήσεις. Κι ωστόσο, οι ευαίσθητες κεραίες του δέχονταν αδιόρατα, μα ανησυχητικά μηνύματα... Να ήταν έτσι; Σ’ αυτή τη συλλογή περιέχονται άλλα τρία διηγήματα, απ’ τα πιο σημαντικά, με ήρωα τον Ηρακλή Πουαρό, καθώς η Άγκαθα Κρίστι τα συνέλαβε ως ενότητα και τα έγραψε φροντίζοντας ιδιαίτερα την πλοκή, με το μαγικό τρόπο που μας έχει συνηθίσει.
Σύντομο και ενδιαφέρον έργο διατηρεί την αγωνία σας στα ύψη...
Η μεταφόρτωση πραγματοποιήθηκε από το glob tv:
ΧΙΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ
Εικόνες δροσιάς εν τω μέσω του θέρους...
Μεταξύ Σιδηροκάστρου και Αχλαδοχωρίου.. Θέα.
Μπορεί να κάνει μία μικρή στάση κανείς και να την απολαύσει...
Τι είναι η προϊστορία;
Η έναρξη της προϊστορίας ανάγεται στα αρχαιότερα υλικά κατάλοιπα που αποδίδονται σήμερα σε πρώιμα είδη ανθρωπιδών όπως οι Homo Habilis. Τα κατάλοιπα είναι οι ίδιοι χώροι προσωρινής παραμονής των ολιγάριθμων ομάδων με τα υπολείμματα τροφής και τα εργασιακά σύνολα που χρησιμοποιούνταν για τις ανάγκες κυρίως του κυνηγιού.
Η προϊστορία ξεκινάει από την αρχαιότερη-κατώτερη Παλαιολιθική εποχή πριν από 2.000.000 ενώ η περάτωση της δεν είναι σαφής και σχετίζεται με την εμφάνιση της γραφής. Η ιστορική περίοδος διαδέχεται την προϊστορική περίοδο και κατά κύριο λόγο χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση της γραφής.
.
ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ...
Ο Ε. Βενιζέλος με ενθουσιασμό θα συζητήσει την προοπτική της εν λόγω ανταλλαγής όπως θα δείξουν οι επιστολές του προς τον Τούρκο διπλωμάτη. Ενδεικτικά σας παραθέτουμε την από 09-05-1914 επιστολή του:
Νεφέλες του Αριστοφάνη. Ραδιοφωνικό θέατρο
Τα Μεγάλα Διονύσια
ως γνωστό ήταν η μεγαλύτερη και πιο επίσημη εορτή της Αρχαίας Αθήνας, και
ελάμβανε χώρα στις αρχές Μαρτίου.
Πατέρας και γιος διαφωνούν για την ποίηση
καθώς ο Στερψιάδης δεν μπορεί να χωνέψει τις ανηθικότητες του Ευριπίδη και ο
Φιδιππίδης απορρίπτει κάθετα τους παλιούς ποιητές.
Τελικά είναι αμφίβολο παρά τις πολλές ευτράπελες καταστάσεις που είδε ο θεατής εάν αποχωρεί από το θέατρο, έχοντας την αίσθηση ότι έχει παρακολουθήσει κωμωδία και όχι τραγωδία.
Η ανάπτυξη έντονου ενδιαφέροντος για τη ρητορική τέχνη που χρησιμοποιούνταν στα δικαστήρια και στις πολιτικές συγκεντρώσεις ήταν διαδεδομένη μεταξύ των νέων και αποτελούσε προϋπόθεση για την επιτυχημένη πολιτική καριέρα. Επιπλέον η παραδοσιακή εκπαίδευση δεν έτερπε τους νέους όσον αφορά τον πόθο τους για την ανάπτυξη του κριτικού πνεύματος καθώς ήταν προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις παλαιότερων εποχών. Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο θα ανθίσει το σοφιστικό ρεύμα... Οι νέοι τελικά απλά θα μαθαίνουν να νικούν στα λόγια...
ΕΚΒΟΥΛΓΑΡΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗΜΑΧΟ.
για τον εκβουλγαρισμό συγγενών του από τη
Στενήμαχο
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ:
Τα τρία τέκνα του εκ μητρός εξαδέλφου μου
Νικολάου Κάσγα,
πατρόθεν και μητρόθεν Ελληνος όντος,
ως και της συζύγου του
Ελληνίδος, εκπαιδευθέντα
εν βουλγαρικοίς σχολείοις
μετά το 1906 ου μόνον απέβαλον
τελείως την ελληνικήν γλώσσαν,
αλλά και τελείως βουλγαρικά αισθήματα
έχουσι, του ενός όντος δικηγόρου
και της ετέρου Βουλγαρίδος διδασκαλίσσης.
Ωσαύτως εκ τριών εξαδέλφων μου
μητρόθεν τέκνων του Ι. Μάρδα
αμπελουργού,
απομεινάντων ορφανών πατρός
και μητρός,
οι δύο εισαχθέντες εις
το εν Φιλιππουπόλει
βουλγαρικόν
ορφανοτροφείον
εξεβουλγαρίσθησαν τελείως.
Η Στενήμαχος ήταν μία πόλη της Ανατολικής Ρωμυλίας ευρισκόμενη στη νοτιοκεντρική Βουλγαρία. Η πόλη κατοικείτο κυρίως από Έλληνες έως τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα ονομάζεται Ασένοβγκραντ ενώ ως το 1934 η ονομασία της παρέμενε Στενήμαχος.
Οι απόγονοι των εκβουλγαρισθέντων Ελλήνων διαβιούν σήμερα στη Βουλγαρία ως Βούλγαροι πολίτες με βουλγάρικη συνείδηση...
Πηγή: Διδακτορική διατριβή κας Διαμαντοπούλου.
Ο Βύρων Πάλλης. Μια σπουδαία μορφή του ραδιοφωνικού θεάτρου.
Ο Βύρων Πάλλης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της παλιάς γενιάς. Πόσοι δεν τον θυμούνται ως Θανασάκη στο Θανασάκη τον Πολιτε...
-
Για τα οικονομικά της Μακεδονίας δεν υπάρχουν πολλές ιστορικές πηγές παρά μόνο κάποιες φορολογικές. Κυριότερη πηγή αποτελούν τα αρκετά νομ...
-
Ο Βύρων Πάλλης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της παλιάς γενιάς. Πόσοι δεν τον θυμούνται ως Θανασάκη στο Θανασάκη τον Πολιτε...
-
Ο Γρηγόριος Ξενόπουλος είναι ο πολυγραφότερος συγγραφέας της εποχής του. Κατάφερε να ζήσει απ’ το γράψιμο σε μια εποχή που λογοτέχνες και κ...