Ψηφιδωτό σε σχήμα πυροστρόβιλου από το κεντρικό κλίτος της Βασιλικής Γ', Παλαιοχριστιανικές Βασιλικές, Αμφίπολη.🏛️🇬🇷
#Αμφίπολη #Amphipolis #Amphipoli
#amphipolisguide
Φωτογραφία: @athenologio
Ψηφιδωτό σε σχήμα πυροστρόβιλου από το κεντρικό κλίτος της Βασιλικής Γ', Παλαιοχριστιανικές Βασιλικές, Αμφίπολη.🏛️🇬🇷
#Αμφίπολη #Amphipolis #Amphipoli
#amphipolisguide
Φωτογραφία: @athenologio
Η Μαρίκα Νέζερ γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1906 και πέθανε στην Αθήνα στις 18 Ιουλίου 1989.
Κόρη του Κωνσταντίνου και της Κλεοπάτρας και ξαδέρφη του επίσης ηθοποιού Χριστόφορου Νέζερ. Ο παππούς της ήταν ο αξιωματικός που κατέβασε την τουρκική σημαία από την Ακρόπολη και ύψωσε την ελληνική το 1833. Ο πρώτος της ρόλος ήταν στην τραγωδία «Οιδίπους Τύραννος», ενώ σε ηλικία μόλις 14 ετών έπαιξε στον «Αγαπητικό της Βοσκοπούλας». Τα πρώτα της βήματα τα έκανε με την αδερφή της, Κατίνα και τις αποκαλούσαν «Τα Νεζεράκια». Ύστερα από δέκα χρόνια κοινής καλλιτεχνικής πλεύσης, η Μαρίκα τράβηξε τον δικό της δρόμο. Από το 1927 άρχισε να διαπρέπει σε ρόλους επιθεώρησης, ενώ το αστέρι της έλαμψε ακόμα περισσότερο δίπλα στη Σοφία Βέμπο. Η γκάμα των ρόλων της ήταν ανεξάντλητη. Διέθετε αστείρευτο ταλέντο στις μιμήσεις και μπορούσε να υποδυθεί από μια πριμαντόνα μέχρι τη Σμυρνιά. Έκλεβε την παράσταση όταν μιμούνταν συνάδελφους της ηθοποιούς, αλλά και τους περισσότερους πολιτικούς εκείνης της εποχής. Είχε μεγάλο ερμηνευτικό ταλέντο και η έκταση της φωνής της της έδινε την δυνατότητα να ερμηνεύει πολλά είδη τραγουδιών. Στο κινηματογράφο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1948 δίπλα στον Βασίλη Λογοθετίδη..Ήταν παντρεμένη με τον ηθοποιό Ερρίκο Κονταρίνη, που έφυγε από τη ζωή στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Τα τελευταία χρόνια της ζωής της ζούσε μαζί με την αδερφή του άντρα της. Πέθανε στις 18 Ιουλίου 1989, σε ηλικία 83 ετών......
![]() |
| Η Δέσπω Διαμαντίδου |
| http://radio-theatre.blogspot.com/2013/12/blog-post_19.html?m=1 |
![]() |
| Ο Γιώργος Παπάς |
Τριάντα ένα χρόνια πίσω μια μέρα σαν τη σημερινή στη Γη του Πυρός, εκεί που ξέρουν να εκτιμούν τους "Δράκους", ο Έλληνας με το νούμερο 6 στη γαλανόλευκη φανέλα του ανάγκασε ένα κατάμεστο γήπεδο απο 16.000 Αργεντινούς να χειροκροτούν εκστασιασμένοι τον μεγάλο αρχηγό της εθνικής ομάδας.
Στο "Λούνα Παρκ" του Μπουένος Άιρες, ο Παναγιώτης Γιαννάκης γνώρισε την αποθέωση για μία ακόμα μεγαλειώδη εμφάνιση του στο καλύτερο τουρνουά της καριέρας του με τα εθνικά χρώματα. Η απουσία του Γκάλη αύξησε τις ευθύνες του σκοραρίσματος αλλά οι πλάτες του αρχηγού άντεξαν το βάρος και δεν άφησαν να φανεί το τεράστιο κενό του Νικ.
Ο Παναγιώτης θυμήθηκε τα χρόνια του Ιωνικού όταν ήταν το πρώτο βιολί στην επίθεση και ήταν ο κυριότερος λόγος που η δευτεραθλήτρια Ευρώπης κατάφερε να μπει στην εξάδα για να βροντοφωνάξει πως είχε έρθει για να μείνει στο παγκόσμιο μπασκετικό στερέωμα.
Στο παιχνίδι για τις θέσεις 5-6 της τελικής κατάταξης, απέναντι στη Βραζιλία του "Πελέ του μπάσκετ" Οσκάρ, ο Γιαννάκης "ντύθηκε" Παναγιώτης... Μαραντόνα δίνοντας ακόμα μια τρομερή παράσταση στα αργεντίνικα παρκέ.
Στη χώρα του τάνγκο ο "Δράκος" χόρεψε στον δικό του μαεστρικό ρυθμό, εκτοξεύοντας φλόγες με τρόπο που μόνο ένας αληθινός μαχητής όπως αυτός θα μπορούσε...
Antreas Tsemperlidis
Ελάχιστοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι στο μνημείο στην πλατεία Ταξίμ στην Κωνσταντινούπολη, στο άγαλμα του ιδρυτή της σύγχρονης Τουρκίας, Κεμάλ Ατατούρκ, υπάρχουν δίπλα στην προτομή του λαξευμένα δύο "παράξενα" αγάλματα - οι Σοβιετικοί Κλήμης Βορόσιλοφ, στρατιωτικός και πολιτικός της Σοβιετικής Ένωσης, με τον υψηλότερο στρατιωτικό βαθμό, και ο Μιχαήλ Φρούνζε, στρατιωτικός, πολιτικός και πρέσβης που μετέφερε τα πρώτα 1.400.000 χρυσά ρούβλια από την Μόσχα στην Τουρκία το 1921.
Με την τεράστια, χρηματική και στρατιωτική βοήθεια των 11.000.000 χρυσών ρουβλίων και τα χιλιάδες στρατιωτικά όπλα της Σοβιετικής Ένωσης μπόρεσαν οι Τούρκοι να σταματήσουν την προέλαση του Ελληνικού Στρατού στην Μικρασιατική εκστρατεία.
Τα δύο αυτά γλυπτά τοποθετήθηκαν εκεί με τις προσωπικές οδηγίες του Κεμάλ Ατατούρκ.
Το μνημείο αυτό είναι το σύμβολο της Τουρκικής Δημοκρατίας και εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο του 1928. Στη βάση του, που έχει ύψος 11 μέτρα, δείχνει τους ανθρώπους "κλειδιά" που πήραν ενεργό μέρος και βοήθησαν στην εδραίωση της σύγχρονης Τουρκίας...
Στην φώτο ένα σημείωμα του Στάλιν προς τον Λένιν, από τα σοβιετικά αρχεία, που του αναφέρει τα εξής:
Товарищ Ленин!
Нужно дать туркам предполагавшуюся часть «второй половины взноса» (1 мил. 100 000 р.), сказав им ясно и определенно, что пока мы, к сожалению, не в состоянии дать больше в виду постигшего Россию голода. Что касается заготовленного уже оружия, тоже дать.
Сталин. 7/11/1921
Σύντροφε Λένιν!
Απομένει να δώσουμε στους Τούρκους το προβλεπόμενο μέρος του "δεύτερου μισού της συνεισφοράς μας" (1 εκ. 100.000 ρούβλια). Πέστε τους, σαφώς και οριστικά, ότι προς το παρόν, δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε περισσότερα λόγω του λιμού που έπληξε τη Ρωσία. Σε ότι αφορά, επίσης, τα όπλα, είναι έτοιμα να τους τα παραδώσουμε!
Στάλιν 7/11/1921...
Οι απεσταλμένοι τού Αυτοκράτορα και του Πατριάρχου Βέκκου, κατά την επίσκεψή τους στο Άγιο Όρος με σκοπό να εντάξουν τις Ιερές Μονές στο σχέδιό τους και να συλλειτουργήσουν με τούς Παπικούς, προσπάθησαν με διπλωματία να τούς φέρουν σε συλλείτουργο. Συνάντησαν όμως σθεναρά αντίσταση από τα περισσότερα Μοναστήρια με αποτέλεσμα να προχωρήσουν σε εγκληματικές ενέργειες πού ούτε οι βάρβαροι μη χριστιανοί πειρατές δεν είχαν κάνει...
Και αφού έκαψαν
τούς ανθενωτικούς μοναχούς στον Πύργο τής Μονής Ζωγράφου προχώρησαν και στην Μονή
τού Βατοπαιδίου, και επειδή εκεί τους έλεγξαν ως Αιρετικούς, διά τούτο τον μεν Ηγούμενον
αφού τον έδεσαν με αλυσίδες τον κατεπόντισαν εις την θάλασσα, τους δε άλλους δώδεκα
Μοναχούς, τους απηγχόνησαν εις τόπον λεγόμενον σήμερα Φουρκόβουνον.
Τα ίδια περίπου
συνέβησαν και εις την Ιερά Μονή των Ιβήρων, όπου άλλους με καταπόντισαν βυθίζοντας
το πλοίο μεταφοράς τους ανοικτά τού Ιβηρητικού πελάγους, άλλους δε, τους πήραν μαζί
τους αιχμάλωτους…
Εις την Μεγίστη
Λαύρα όμως, όπου τους υποδέχθηκαν επισήμως και μάλιστα με κωδωνοκρουσίες, επακολούθησε
η οργή του Θεού… Κι έτσι, ο μεν Ιεροδιάκονος Λαυριώτης πού συλλειτούργησε έλιωσε
όπως το κερί στην φωτιά από σύντομη αρρώστια και πέθανε, οι δε άλλοι επτά συλλειτουργήσαντες
Ιερομόναχοι (και κατ' άλλους 11), βρέθηκαν μετά θάνατον άλιωτοι, τυμπανισμένοι,
και αφορισμένοι, και των οποίων τα κατάμαυρα λείψανα μέχρι το τέλος του 19ου αιώνος
υπήρχαν στον Νάρθηκα του Κοιμητηρίου των Αγίων Αποστόλων σε κοινή θέα προς διδασκαλία
και σωφρονισμό εκ των γεγονότων, αλλά και προς παρότρυνση για προσευχές των ανθρώπων
πού τους έβλεπαν, ώστε να τους συγχωρήσει και να τους ελεήσει ο Πανάγαθος Θεός διαλύοντας
τα σώματά τους…
ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ...
«Εις αδελφός
ήκουε διά τους αφορισμένους όπου είναι εις την Λαύραν του Άθωνος, και οι όποιοι
έδέχθησαν και συνελλειτούργησαν με τον Ιωάννην Βέκκον, τον τότε Λατινόφρονα Πατριάρχη
Κωνσταντινουπόλεως. Είχε αμφιβολίαν όμως αν είναι πράγματι αληθινά όλα αυτά, και
πάντοτε ερευνούσε και ερωτούσε αν ευρίσκεται κανείς να τους είδεν, ιδίοις όμμασιν
ως αυτόπτης μάρτυς διά να πεισθεί από την αμφιβολίαν οπού είχε… Και από τους πολλούς
οπού ερώτησε τού είπαν ότι ό Πνευματικός τούς έχει ιδεί, και ήρθε και με ερώτησε
εάν γνωρίζω και εάν τους είδα ιδίοις όμμασι, και τον επληροφόρησα ότι τους είδα
και είναι βεβαιότατα, επειδή εγώ ήρθα εις το Άγιον Όρος, εις τα 1885, ετών είκοσι…
Μετά δύο έτη,
επειδή έτυχε να πάρουμε σιτάρι από την Μονήν Κωνσταμονίτου 1200 οκάδες, πηγαίναμε
διά θαλάσσης με την βάρκα την ιδικήν μας να το περιλάβομε, όπου ήμουν 22 ετών και
ήτο τον Σεπτέμβριον μήνα δύο ημέρας μετά του Τιμίου Σταυρού. Επήγαμε το εσπέρας
και εμείναμε εις τον αρσανάν της Μεγίστης Λαύρας, όπως το πρωΐ εξακολουθήσωμε το
ταξίδιόν μας, καθώς και έγινε. Μόλις όμως εξακολουθήσαμε ολίγον διάστημα, από την Λαύραν,
ακούω και μου λέγει ό Γέροντας μου, Μελέτιος Μοναχός,
«Παιδί μου Γαβριήλ εδώ
παρεμπρός υπάρχουν οι αφωρισμένοι, οι οποίοι εδέχθησαν τους Λατινόφρονας εις την
Μεγίστην Λαύραν, και συλλειτούργησαν με τον Ιωάννην Βέκκον και τους μετ' αύτού,
τους οποίους εγώ τους έχω ιδεί και άλλοτε, αλλά επειδή είσαι νέος και ίσως να γίνει
κάποτε λόγος και να λέγουν μερικοί οτι ψέματα είναι όλα αυτά, και ότι δεν υπάρχουν
τίποτα, ούτε αφωρισμένοι, αλλά τα λέγουν διά φοβέρα εις τους ανθρώπους, δι' αυτό
να πάμε, να τους ίδης ιδίοις όμμασι, να μη πιστεύεις ότι και αν σου λέγουν μετά,
διότι και η Αγία Γραφή λέει, ο οφθαλμός είναι πιστότερος της ακοής»…
Και λέγοντας ο Γέροντας
τα τοιαύτα, φθάσαμε εις ένα απότομον γκρεμνόν, όπου μόνον να τον ιδεί ό άνθρωπος
τρομάζει, και μου λέγει, «εδώ είναι»,
Εγώ δέ περιεργαζόμουν
να τους ιδώ και του λέγω: «Με κοροϊδεύεις»; Λοιπόν γέλασε και μού λέγει: «Τί νομίζεις,
μήπως είναι κανένας Σταυρός, ή τίποτα Εικόνες για να τους βλέπουν οι άνθρωποι και
να κάμνουν τον Σταυρόν τους; ενώ έχουν του διαβόλου την μορφήν, την οποίαν θα ίδης
και τότε θα πιστέψεις...»
Τότε λοιπόν προσεγγίσαμεν
εις την απότομον εκείνην χαράδραν και μετά κόπου πολλού, βγήκαμε έξω, και με τα
είκοσι νύχια πού λέει ο λόγος, ανεβήκαμε πέντε-έξι μέτρα και έπειτα είδα ένα σπήλαιον
και εισήλθαμε, και βλέπω εκεί μέσα ένα ελεεινόν θέαμα: Τρεις ανθρώπους ακουμπισμένους
εις τον βράχον, όρθιοι, με τα ρούχα, ράσα και ζωστικά, οι οφθαλμοί ανοικτοί, τα
μαλλιά και το γένειον και των τριών μακρύ και κατάλευκον, τα πρόσωπά των όπως είναι
το χρώμα της φούμας (μαύρο), ομοίως και αι χείρες προς τα κάτω, οι δάκτυλοι ολίγον
εστραμμένοι προς τα μέσα, οι όνυχες των χειρών έως 2-4 πόντους μεγάλοι, των δε ποδών
δεν έφαίνοντο, επειδή ήσαν καλυμμένα με τις κάλτσες και τα παπούτσια…
Μάλιστα θέλησα να τους
ψηλαφήσω να ιδώ αν πραγματικά το σώμα ήτο μαλακό, ή μόνον ξηρό δέρμα και οστά, αλλά
δεν μου άφησε ο Γέρων και μου λέγει:
«Μή βάλεις εσύ χέρι επί
την οργήν του Θεού…»
Εις όλα όμως τα άλλα έβαλα
μεγάλην επιμέλειαν, μόνον χέρι δεν έβαλα. Και τότε διόλου δεν εδειλίασα, τώρα όμως,
όταν τους ενθυμηθώ, ταράττεται ή ψυχή μου και δεν ημπορώ ούτε να κοιμηθώ ημερόνυκτα
ολόκληρα, ούτε να φάγω δύο και τρεις ημέρας, ενώ τότε όπου τους είδα ούτε έβαλα
τίποτε εις τον νουν μου…
Γράφω το παρόν, ιδία χειρί
εις τας 2 Μαρτίου 1964 εν τη Ιερά Μονή Ξενοφώντος,
Γαβριήλ Ιερομόναχος Πνευματικός,
από το Ιβηριτικό Κελί
«Γεννέσιον του Τιμίου Προδρόμου και Βαπτιστού Ιωάννου», του επιλεγομένου «Μαλάκι».
(Αγιορειτικόν Εγκόλπιον - Ημερολόγιον
του έτους 2004)__
ΤΑ ΟΙΚΤΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΩΝ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ…
Γι' αυτά τα
τυμπανιαία και άλιωτα σώματα έχει διασωθεί το παρακάτω τραγικό περιστατικό:
«Κάποτε, μερικοί
ημιονηγοί (μουλαράδες) ευρισκόμενοι σε ευθυμία και μεθυσμένοι, έβαλαν μεταξύ τους
στοίχημα για το ποιος απ' όλους τους, ήταν πραγματικά γενναίος…
Το στοίχημα
ήταν, ότι όποιος έχει το θάρρος και καταφέρει να πάρει ένα από τα πτώματα αυτά και
το φέρει στο μέρος πού πίνανε κρασί και διασκέδαζαν, θα κέρδιζε και ένα ανάλογο
ποσόν ! Και πράγματι, βρέθηκε ένας τολμηρός και με το πιστόλι στο χέρι μετέφερε
το απαίσιο και ταλαιπωρημένο εκείνο λείψανο κερδίζοντας το στοίχημα…
Η παράδοση
αναφέρει ακόμη, ότι ένας προσκυνητής ευαίσθητος προφανώς, πλησιάζοντας και βλέποντας
τα κατάμαυρα εκείνα και φουσκωμένα πτώματα, με τα ανακατεμένα μαλλιά, τα γαμψά νύχια,
και με τα στόματα ανοικτά όπου μπαινόβγαιναν ποντικοί, τόσο φοβήθηκε πού έπαθε σόκ
και ανακοπή της καρδιάς και πέθανε…
Το παραπάνω περιστατικό υπήρξε και η αιτία να απομακρύνουν τους αφωρισμένους από τον Νάρθηκα του Κοιμητηρίου και να τους πάνε σε μια σπηλιά κάτω, στην παραλία της Ρουμανικής Σκήτης, κτίζοντας με λιθάρια την πόρτα και κάνοντας αγνώριστο το μέρος όπου και παραμένουν ακόμη…
Αυτά δυστυχώς υπήρξαν τα τραγικά αποτελέσματα συλλειτουργίας και συμπροσευχών Ορθοδόξων και παπικών στο Άγιον Όρος…
http://www.kivotoshelp.gr/index.php/aireseis-menu/188-oi-aforismenoi-alyotoi-monaxoi-toy-agiou-orous
https://www.imdleo.
Στη Σκωτία της δεκαετίας του 30 θα σας μεταφέρει απόψε η Διαδρομή, και πιο συγκεκριμένα σε ένα παραλιακό κάστρο όπου ζει μια οικογένεια απομονωμένη από τον έξω κόσμο. Πρόκειται για το βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα έργο της Ντόντι Σμιθ Αιχμάλωτη Καρδιά.
Η υπόθεση:
Η Κασάνδρα και η όµορφη αδελφή της Ρόουζ, ο ανέµπνευστος συγγραφέας πατέρας τους, Μόρτµεϊν, η µποέµ µητριά τους, Τοπάζ, ο µικρότερος αδελφός της Τόµας και ο ορφανός υπηρέτης της οικογένειας Στίβεν, ζουν μια απομονωμένη ζωή σ' ένα πανέμορφο κάστρο, εντελώς αποκοµένοι από τον έξω κόσµο. Όταν το κάστρο κληρονομείται από δύο α
Αµερικανούς αδελφούς, η οικογένεια όχι µόνο παθαίνει σύγχυση στην προσπάθειά της να βρει τρόπους να ξεπληρώσει τα ογκώδη χρέη, αλλά και το κουκούλι της αθωότητας στο οποίο ζει για τόσο καιρό, ραγίζει και στις δύο αδελφές ξυπνούν αισθήµατα αγάπης, πόθου και ζήλιας.
Η πρώτη έμπνευση για την συγγραφή του μυθιστορήματος προήλθε από την περιπέτεια της απαγωγής και δολοφονίας του μωρού της οικογένειας του διάσημου αεροπόρου Τσαρλς Λίντμπεργκ.
Την 1η Μαρτίου του 1932 απήχθη από το δωμάτιο του, στην έπαυλη της οικογένειας Λίντμπεργκ στα περίχωρα της Νέας Υόρκης, ο 20 μηνών γιός του Τσαρλς και της Άνν Λίντμπεργκ. Την εξαφάνιση ανακάλυψε η νταντά του μωρού, - μαζί με ένα ανώνυμο γράμμα που ζητούσε 50.000 δολάρια ως λύτρα - που ειδοποίησε τον Λίντμπεργκ και αυτός με τη σειρά του, τηλεφώνησε στην αστυνομία. Μέσα σε είκοσι λεπτά, ο χώρος είχε περικυκλωθεί από αστυνομικά αυτοκίνητα, αλλά το μωρό δεν βρέθηκε.
Στις 6 Μαρτίου στάλθηκε εκ νέου ανώνυμο γράμμα που ζητούσε 70.000 δολάρια. Η απαγωγή προκάλεσε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων και κατ' επέκταση και της κοινής γνώμης. Τα συμβαίνοντα στην υπόθεση έτυχαν μεγάλης δημοσιότητας, κινητοποιήθηκε ολόκληρος ο αστυνομικός μηχανισμός των Η.Π.Α, συμπεριλαμβανόμενου και του νεοσύστατου τότε FBI. Προσήχθησαν και ανακρίθηκαν δεκάδες ύποπτοι αλλά τελικά, ο Λίντμπεργκ αναγκάστηκε να παραδώσει τα λύτρα την 1η Απριλίου του 1932. Ωστόσο, οι δράστες κωλυσιεργούσαν στην επιστροφή του μωρού, μέχρι που στις 12 Μάϊου, ένας οδηγός φορτηγού εντόπισε τυχαία στο παρακείμενο της έπαυλης δάσος, ένα πτώμα μωρού που τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν του μικρού Τσαρλς.
Τον Ιούνιο η αστυνομία άρχισε να υποπτεύεται ότι η απαγωγή ήταν σχεδιασμένη από κάποιο μέλος του υπηρετικού προσωπικού. Ύποπτη θεωρήθηκε η καμαριέρα της Άνν Λίντμπεργκ, εξαιτίας των αντιφατικών καταθέσεων που έδωσε, η οποία όμως αυτοκτόνησε στις 10 Ιουνίου του 1932. Αργότερα και αφού επιβεβαιώθηκε το άλλοθι της, η κοπέλα κρίθηκε αθώα, αλλά ήταν πια αργά. Αυτά ήταν όλα όσα ήξερε η Κρίστι για την υπόθεση, αφού οι εξελίξεις της (σύλληψη και εκτέλεση του δράστη) έγιναν μετά το 1934 και αφού είχε ήδη κυκλοφορήσει το μυθιστόρημα.
Ο χώρος δράσης του εγκλήματος, το Οριάν Εξπρές δηλαδή, ήταν οικείο στην Κρίστι αφού αρχής γενομένης από το 1928 είχε ταξιδέψει αρκετές φορές με αυτό το τραίνο, όταν πήγαινε να συναντήσει τον αρχαιολόγο σύζυγό της, Μαξ Μάλλοουαν. Η ίδια είχε μια δυσάρεστη εμπειρία το 1931, κατά το ταξίδι της επιστροφής, όταν η καταρρακτώδης βροχή που άρχισε έξω από την Κωνσταντινούπολη κατέληξε σε κατακλυσμό. Αυτή, η γνώση για το Οριάν Εξπρές, της επέτρεψε να περιγράψει και να χρησιμοποιήσει με ακρίβεια τα στοιχεία του τραίνου, όπως πόμολα, πόρτες, γάντζους, κάνοντας ρεαλιστικότερες τις λεπτομέρειες του εγκλήματος.
Φωτογραφία: Το δωμάτιο του ξενοδοχείου "Pera Palace" της Κωνσταντινούπολης όπου η Κρίστι έγραψε το «Έγκλημα στο Οριάν εξπρές»
Τουρκική δημογραφική κατάρρευση με τους Κούρδους να πολλαπλασιάζονται Σύμφωνα με τα στοιχεία οι Κούρδοι πολίτες αποτελούν το 1/4 του πληθυσ...