Απίστευτο κάρφωμα του Χένρι Τέρνερ!
Τεράστια ασίστ του Άγγελου και φανταστικό κάρφωμα του Χένρι Τέρνερ!
- Στη λήξη του αγώνα!!!
- Σεζόν 1993-94
Το αδύνατο σημείο, του Φιλίπ Λεβίν. Ραδιοφωνικό Θέατροέατρο.
Η Πολιτισμική Διαδρομή απόψε αγαπητοί φίλοι θα σας παρουσιάσει το έργο του Φιλίπ Λεβίν "Το αδύνατο σημείο".
Ο ντεντέκτιβ Κίου Μπαρνεντον έχει να αντιμετωπίσει αυτή τη φορά μία μεγάλη πρόκληση. Ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα.
Η ασφαλιστική εταιρεία Νορθ Γουέστερν του αναθέτει την διερεύνηση μιας σημαντικής υπόθεσης: το εργοστάσιο πλαστικών υφασμάτων για κουρτίνες έχει καεί ολοσχερώς (επρόκειτο για το ένα από τα δέκα εργοστάσια του μεγαλοβιαμήχανου Γκίλμπερτ Εμπερντον).
Φαινομενικά η υπόθεση φαίνεται αρκετά εύκολη, πλην όμως η γρήγορη επέκταση της φωτιάς παρά το άριστο πυροσβεστικό σύστημα βάζει σε υποψίες το ντεντέκτιβ.
Σύντομα ο Μπαρνεντον διαπιστώνει ότι το πυροσβεστικό σύστημα παρέμεινε κλειστό κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς...
Η μεταφόρτωση έγινε από το κανάλι ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ:
Μουσουλμάνοι και μη Μουσουλμάνοι στην Οθωμανική Αυτοκρατορία
Στο 16ο αι. θα θεσμοθετηθεί η συμβίωση των αλλόθρησκων στα Ισλαμικά εδάφη.
Έτσι οι υπήκοοι του Οσμανικό Κράτος θα απαρτίζουν δύο ομάδες:
α)Μουσουλμάνοι, και
β)Μη Μουσουλμάνοι, που βάσει της Ισλαμικής διδασκαλίας θεωρούνται υπήκοοι δεύτερης κατηγορίας.
α)Μουσουλμάνοι, και
β)Μη Μουσουλμάνοι, που βάσει της Ισλαμικής διδασκαλίας θεωρούνται υπήκοοι δεύτερης κατηγορίας.
Υποομάδα αυτών είναι οι Ρωμιοί. Το Οσμανικό Κράτος ως μία ιδιάζουσα πολυπολιτισμική κρατική δομή, δανειζόμενο το διοικητικό σχήμα του Βυζαντίου και έχοντας ιδρυθεί – επεκταθεί στα Βυζαντινά εδάφη, από κάποιους διανοούμενους
θεωρείται συνεχιστής του Μεσογειακού Πολιτισμού.
Αν και το γεγονός αυτό δεν έχει υιοθετηθεί από το Οσμανικό Κράτος, αποτελεί πραγματικότητα ότι ο Μεσογειακός Πολιτισμός συντηρήθηκε και αναπτύχτηκε από τους υπηκόους του Οσμανικό Κράτος.
Το Οσμανικό Κράτος θα επεκταθεί προς πάσα κατεύθυνση μέχρι τις αρχές της βιομηχανικής
επανάστασης.
Όμως η θρησκευτική οπισθοδρομικότητα που εκρέει από την Σαρία και οι καταβολές που δημιουργεί στους πιστούς, θα κρατήσουν μακριά το Οσμανικό Κράτος από τις μεταρρυθμίσεις της Βιομηχανικής Επανάστασης.
Έτσι θα αρχίσουν οι βαριές ήττες του ,Οσμανικό Κράτος με οικονομικό όλεθρο και απώλειες εδαφών.
Όταν στα μέσα του 19ου αι. οι Ευρωπαϊκές Αυτοκρατορίες στις Συνδιασκέψεις του Βερολίνου θα μοιράσουν τις αποικίες, οι Οσμανικές αντιπροσωπείες θα προσπαθήσουν μάταια να μεταπείσουν τους Ευρωπαίους να μην θίξουν τις Οσμανικές κατακτήσεις της Βόρειας Αφρικής (Αίγυπτο, Λιβύη, Αλγερία, Τυνησία).
Ο Ερντογάν παίζει το μαγικό αυλό...
Ο Ερντογάν καθοδηγεί τους εισβολείς παίζοντας το μαγικό αυλό...
Φυσικά οι Λαθροεισβολείς ουδεμία σχέση έχουν με τα παιδιά που παρασύρονταν από το μαγικό αυλό στο γνωστό έργο του Μότσαρτ...
Μία ενδιαφέρουσα άποψη σχετικά με τη πρόθεση του σωματείου του ΠΑΟΚ να εκπροσωπήσει τον Ποντιακό Ελληνισμό
Κείμενο ενός φίλου Απολλωνιστή εναντίων της προπαγάνδας που καλλιεργείται από το σωματείο του ΠΑΟΚ σχετικά με την εκπροσώπηση των Ποντίων από το εν λόγω σωματείο.
Σημειώνει λοιπόν ο αγαπητός φίλος...
Είναι ώρα αυτό το παραμυθάκι να τελειώνει και να μπει ένα τέλος στην παρακάτω προπαγάνδα.
Τον ποντιακό Ελληνισμό αθλητικά εκπροσωπεί στην Ελλάδα μόνο ο Απόλλωνας και κανένας άλλος.
Ειδικά όμως αυτοί , (ΠΑΟΚΣΗΔΕΣ) είναι Κωνσταντινουπολίτες Φαναριώτες, δηλαδή μεγαλο-αστική τάξη της Κωνσταντινούπολης.
Οπότε καταρρέει επίσης το άλλο μύθευμα ότι και καλά εκπροσωπούν την λαϊκή τάξη και την φτωχολογιά, όπως επίσης φυσικά και δεν εκπροσωπούν ούτε την Μακεδονία.
Οι άνθρωποι - οι ιδρυτές τους δηλαδή- είναι ξεκάθαρα Φαναριώτες που έφυγαν ατσαλάκωτοι και με τα υπάρχοντα τους - όποιος γνωρίζει ποιοι ήταν κ τι ήταν οι φαναριώτες θα καταλάβει κ γιατί έφυγαν ατσαλάκωτοι και με χρήμα από την Κωνσταντινούπολη.
Οι Φαναριώτες ήταν η άρχουσα τάξη της πόλης εκείνες τις εποχές, αφού στο Φανάρι ζούσαν όλοι οι Έλληνες που δουλεύανε για το παλάτι.
ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχουν με ούτε με Πόντο και Ποντιακό Ελληνισμό, ούτε με Σμύρνη ούτε φυσικά και με Μακεδονία και αυτή είναι η ιστορική αλήθεια που παραδέχονται κ οι ίδιοι.
Όταν βέβαια το πρώτο σου σήμα το έχεις επιλέξει από μιά μάρκα τσιγάρων που κάπνιζε ένας από τους ιδρυτές σου, κάθε ιδεολογία πάει περίπατο και είναι αστείο...
Απόλλων Πόντου 1972-73 |
Σημειώνει λοιπόν ο αγαπητός φίλος...
Είναι ώρα αυτό το παραμυθάκι να τελειώνει και να μπει ένα τέλος στην παρακάτω προπαγάνδα.
Τον ποντιακό Ελληνισμό αθλητικά εκπροσωπεί στην Ελλάδα μόνο ο Απόλλωνας και κανένας άλλος.
Ειδικά όμως αυτοί , (ΠΑΟΚΣΗΔΕΣ) είναι Κωνσταντινουπολίτες Φαναριώτες, δηλαδή μεγαλο-αστική τάξη της Κωνσταντινούπολης.
Οπότε καταρρέει επίσης το άλλο μύθευμα ότι και καλά εκπροσωπούν την λαϊκή τάξη και την φτωχολογιά, όπως επίσης φυσικά και δεν εκπροσωπούν ούτε την Μακεδονία.
Οι άνθρωποι - οι ιδρυτές τους δηλαδή- είναι ξεκάθαρα Φαναριώτες που έφυγαν ατσαλάκωτοι και με τα υπάρχοντα τους - όποιος γνωρίζει ποιοι ήταν κ τι ήταν οι φαναριώτες θα καταλάβει κ γιατί έφυγαν ατσαλάκωτοι και με χρήμα από την Κωνσταντινούπολη.
Οι Φαναριώτες ήταν η άρχουσα τάξη της πόλης εκείνες τις εποχές, αφού στο Φανάρι ζούσαν όλοι οι Έλληνες που δουλεύανε για το παλάτι.
ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχουν με ούτε με Πόντο και Ποντιακό Ελληνισμό, ούτε με Σμύρνη ούτε φυσικά και με Μακεδονία και αυτή είναι η ιστορική αλήθεια που παραδέχονται κ οι ίδιοι.
Όταν βέβαια το πρώτο σου σήμα το έχεις επιλέξει από μιά μάρκα τσιγάρων που κάπνιζε ένας από τους ιδρυτές σου, κάθε ιδεολογία πάει περίπατο και είναι αστείο...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Ο Βύρων Πάλλης. Μια σπουδαία μορφή του ραδιοφωνικού θεάτρου.
Ο Βύρων Πάλλης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της παλιάς γενιάς. Πόσοι δεν τον θυμούνται ως Θανασάκη στο Θανασάκη τον Πολιτε...
-
Για τα οικονομικά της Μακεδονίας δεν υπάρχουν πολλές ιστορικές πηγές παρά μόνο κάποιες φορολογικές. Κυριότερη πηγή αποτελούν τα αρκετά νομ...
-
Ο Βύρων Πάλλης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της παλιάς γενιάς. Πόσοι δεν τον θυμούνται ως Θανασάκη στο Θανασάκη τον Πολιτε...
-
Ο Γρηγόριος Ξενόπουλος είναι ο πολυγραφότερος συγγραφέας της εποχής του. Κατάφερε να ζήσει απ’ το γράψιμο σε μια εποχή που λογοτέχνες και κ...