Από που έλαβε την ονομασία της η Κερασούντα...

Ο Δημήτρης Ψαθάς μας πληροφορεί σχετικά στο έργο-αριστούργημα του "Γη του Πόντου"



Ταξιδεύοντας  προς  τα  δυτικά,  άλλες  πόλεις  προβάλλουν,  γεμάτες  κι  αυτές  ελληνισμό, Ελεβή,  Τρίπολη,  Κερασούντα

 Η  τελευταία  πήρε  τ'  όνομά  της  —λένε—  απ'  τους  γελαστούς της  κερασόκαμπους  κι  από  κει  ο  καλοφαγάς  κι  αχόρταγος  εκείνος  Λούκουλος  έφερε  το κεράσι στην Ευρώπη. 

Ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος μιλά για τον επιτυχημένο του γάμο

Έχει 51 χρόνια στο πλευρό του την ίδια γυναίκα και του φαντάζει σαν εφιάλτης η λέξη «χωρισμός». Ο λόγος για τον ηθοποιό Γιώργο Μιχαλακόπουλο, (ο περίφημος Φανφάρας του ελληνικού κινηματογράφου) που άφησε εποχή ερμηνεύοντας «Τα κοράκια» στην ελληνική ταινία «Ξύπνα Βασίλη» και που μίλησε για τα του γάμου του στο περιοδικό «Εγώ».

«Το μυστικό ενός πετυχημένου γάμου είναι να περιορίσεις το «εγώ» σου και να κατανοήσεις τον απέναντί σου. Έχουμε περάσει δυσκολίες με την γυναίκα μου, αλλά το ότι υπάρχουμε 51 χρόνια είναι μία επίδοση» είπε και πρόσθεσε: «Ποτέ δεν έφτασα στα όρια του διαζυγίου. Ούτε έχει περάσει ποτέ από το μυαλό μου. Μην μου μιλάς για τέτοιους εφιάλτες».




Πηγή: The Best

Φωνάζει ο κλέφτης, Δημητρίου Ψαθά. Ραδιοφωνικό Θέατρο.

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα σας, η Διαδρομή απόψε θα σας παρουσιάσει μία ακόμη κλασική ελληνική κωμωδία, πρόκειται για το έργο του Δημητρίου Ψαθά " Φωνάζει ο κλέφτης". Πρόκειται για ένα έργο που είναι διαχρονικά επίκαιρο αν και μετρά 62 χρόνια ζωής.










To έργο έγινε θεατρική επιτυχία το 1958 για πρώτη φορά, από το θίασο Μαίρης Αρώνη-Ντίνου Ηλιόπουλου-Διονύση Παπαγιαννόπουλου. Τέσσερα χρόνια μετά το 1962 έγινε ταινία από τη Φίνος Φιλμ, στη θέση της Αρώνη τη γυναίκα του στρατηγού υποδύθηκε με μεγάλη επιτυχία η Ρένα Βλαχοπούλου, το έργο άφησε εποχή.


Η κωμωδία παίχτηκε σε τρεις πράξεις, και ανήκει στην όψιμη περίοδο παραγωγής έργον ραδιοφωνικού θεάτρου (έργα που ηχοργαφήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 80)


Η υπόθεση του έργου:

Λίγα λόγια για το έργο: Ένας υπερβολικά έντιμος άνθρωπος, ο Τιμολέων, που έχει χάσει πολλές φορές την δουλειά του εξαιτίας αυτής της εντιμότητας και που για να παίρνει θάρρος να λέει την αλήθεια, γιατί κατά βάση είναι πολύ δειλός, αναγκάζεται να πίνει, βρίσκει το πορτοφόλι ενός στρατηγού, Προέδρου ενός μεγάλου Δημόσιου Οργανισμού το οποίο είναι γεμάτο χαρτονομίσματα και ένα γράμμα από την Αμερική και πηγαίνει στο σπίτι του για να του το επιστρέψει.


Η γυναίκα του στρατηγού, όμως, η Λία, καλύπτει τον αδελφό της, που έχει κάνει μεγάλες καταχρήσεις στον Οργανισμό του συζύγου της και το γράμμα αποδεικνύει τα ψέματα της και τις καταχρήσεις. Τελικά, η Λία αποκτά το γράμμα παρά την αντίδραση του έντιμου ανθρώπου, αλλά ο στρατηγός, εντυπωσιασμένος από την τιμιότητά του, τον διορίζει λογιστή στον Οργανισμό του. Εκεί, αυτός ανακαλύπτει τις κομπίνες και τις καταχρήσεις και όταν πηγαίνει και τα λέει όλα στον στρατηγό, η γυναίκα του και ο αδελφός της προσπαθούν να τον βγάλουν τρελό, απατεώνα και… αριστερό και «εναντίον του καθεστώτος», κάτι που συνήθως κάνει το στρατηγό έξαλλο.
Ο έντιμος άνθρωπος πηγαίνει στη φυλακή, αλλά …



Επιπλέον στοιχεία για το έργο


Ο κλέψας, του κλέψαντος, τω κλέψαντι, ω παλιοκλέψαντες και παλιοκλεφταρέοι...
Είναι η ατάκα του τίμιου λογιστή Τιμολέοντα που αντηχεί στις κρίσιμες στιγμές του έργου!


Το “Φωνάζει ο Κλέφτης” είναι μια ξεκαρδιστική κωμωδία που αγγίζει το μυαλό και την καρδιά μας και παραμένει καυστική, επίκαιρη και αγαπημένη.


Στο έργο οι τίμιοι είναι δύο, ο γενναίος, αδέκαστος αξιωματικός και ο τίμιος αλλά δειλός και φουκαριάρης, ο φουκαρατζίκος Τιμολέων που χρειάζεται να πιει πολύ για να καταγγείλει τις κλεψιές. Ανάμεσα στους δύο προβάλλει η ατσίδα της εποχής,είναι η γυναίκα που κρατά ισορροπία ανάμεσα στον αδέκαστο άντρα της και τον κακοηθέστατο κλέφτη αδερφό της.

Σήμερα τα μηνύματα της παράστασης είναι πιο επίκαιρα από ποτέ, αφού, όπως ο ίδιος ο
Δημήτρης Ψαθάς είπε: «ποτέ δεν έλειψαν από τον κόσμο και από την Ελλάδα φυσικά οι ενάρετοι, οι τίμιοι πατριώτες και οι ψεύτικοι πατριδοκάπηλοι, που φυτρώνουν σαν τις
τσουκνίδες μέσα στα λουλούδια».


Ενώ ο Πόντιος λογοτέχνης θα πει ακόμη:

Φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης…Και το δυστύχημα είναι ότι πολύ συχνά –προπάντων στην εποχή μας- φωνάζει τόσο δυνατά και τόσο θρασύτατα ο κλέφτης ώστε φεύγει ο νοικοκύρης πανικόβλητος,για να μη βρεί τρικούβερτους μπελάδες! Οι κάπηλοι των ηθικών αξιών είναι την βοήν αγαθοί και επικίνδυνοι… Το φαινόμενο είναι συνηθέστατο.Κοντά στους τίμιους ανθρώπους που αγωνίζονται απεγνωσμένα για την αποκατάσταση των ηθικών αρχών και αξιών που κλόνισε ο πόλεμος, υπάρχει πάντα και η ποικιλία των κραυγαλέων μακρυχέρηδων που τους σιγοντάρουν- τάχα υψώνοντας τη φωνή περιπαθώς και απλώνοντας το χέρι ιεροκρυφίως. Είναι αυτοί που -όπως λέει η ηρωίδα του έργου- «από τη μιά μεριά φωνάζουν υπέρ πίστεως και πατρίδας και από την άλλη της αλλάζουνε την πίστη της πατρίδος»….[..]..,Από αντίδραση για κάτι τέτοιες περιπτώσεις ,-για να μην πω αηδία και αγανάκτηση-,βγήκε η κωμωδία «φωνάζει ο κλέφτης». Ισως το θέμα να μην είναι τόσο κατάλληλο για την τέρψη του κοινού, όμως στο θέατρο δεν ξέρω άλλη γλώσσα από την γλώσσα της κωμωδίας που τα λέει όλα πάιζοντας ή γελώντας.»


Ο Στάθης Σπηλιοτώπουλος τέλος θα γράψει:

«…Το φωνάζει ο κλέφτης είναι έργο διασκεδαστικό με δραματικό υπόστρωμα που του
δίνει ουσιαστικότερη γεύση.Και κάτι άλλο: Οι συχνοί αφορισμοί του συγγραφέως ,οι σχετικοί με διάφορα ζητήματα δημόσιας οικονομίας και κρατικής διοικήσεως-καταχρήσεις, φόροι ,ανακριτικαί μεθόδοι κ.τ.λ.-προσφέρουν πρόσθετη τέρψη σε μια μερίδα του κοινού, που φαίνεται να πιστεύει ότι το πολιτικοκοινωνικό μας καθεστώς είναι το χειρότερο που μπορεί να γίνει..»


Η ηχογράφηση έγινε το 1989.


ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Χρήστος Σιοπαχάς
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Χρήστος Σιοπαχάς
ΡΥΘΜΗΣΗ ΗΧΟΥ: Μάκης Γίγας
ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Τζέση Παπουτσή, Λιάνα Χαλκιά, Κατερίνα Γιουλάκη, Αντώνης Αντωνίου, Γιάννης Γκιωνάκης, Μίμης Χρυσομάλης, Χρήστος Ζορμπάς, Δημήτρης Τζουμάκης, Πολύκαρπος Πολυκάρπου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Δημήτρης Φραγκουδάκης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 ώρα και 36 λεπτά




Ο Γιάννης Γκιωνάκης υποδύεται το στρατηγό





Η Τζέσι Παπουτσή





Η Κατερίνα Γιουλάκη










Η μεταφόρτοση έγινε από το κανάλι "Ραδιοφωνικό Θέατρο¨











Πηγές: iconsday, culturenow,politeianet,ert.gr,to- theatro.blogspot,theatrikaprogrammata,soldouttickets.

Λίγα λόγια για τους Μολοσσούς

Η  πανάρχαια  Ελλοπία,  που  αργότερα  ονομάστηκε  Ήπειρος,  (Βασδραβέλλη, 1961)  είναι  μία  από  τις  λίγες  ελληνικές  περιοχές  στις  οποίες  το  βασιλικό  αξίωμα  της ηρωικής  εποχής  διασώθηκε κατά  τους  ιστορικούς  χρόνους.



Τουλάχιστον  σε  μερικές  φυλές  και,  κυρίως,  στους  Μολοσσούς,  οι  βασιλείς τους  ανάγουν  την  καταγωγή  τους  στο  γένος  των  Αιακίδων. Οι  Μολοσσοί  ήταν  αρχαίο  ελληνικό  φύλο  που  εγκαταστάθηκε  στην  Ήπειρο κατά  τη  διάρκεια  των  Μυκηναϊκών  χρόνων.  Ανήκαν  στο  Κοινό  των  Ηπειρωτών,  έως ότου  υποτάχθηκαν  στους  Ρωμαίους  το  170  π.Χ.,  οι  οποίοι  έκαναν  σκλάβους  150.000 Μολοσσούς.  

Η μολοσσική  βασιλεία,  που  υπέταξε  ολόκληρη  την  Ήπειρο,  διέσωσε  όλα  τα χαρακτηριστικά  της  ηρωικής  βασιλείας.  Στην  Πασσαρώνα,  χωριό  της  Μολοσσίας,  οι βασιλείς  θυσίαζαν  «τω  Αρείω  Διί»  κι  έδιναν  όρκο  να  κυβερνούν  σύμφωνα  με  τους νόμους,  ενώ  οι  Ηπειρώτες  υπόσχονταν  στο  Δία  να  διαφυλάξουν  τη  βασιλεία  που  η γενιά  της  κρατούσε από  το μυθικό Αχιλλέα  και  το  γιο του  Νεοπτόλεμο.

   Σύμφωνα  με  τη  μυθολογία,  οι  Μολοσσοί  ήταν  απόγονοι  του  επώνυμου  ήρωά τους,  του  Μολοσσού,  ενός  από  τους  τρεις  γιους  του  Νεοπτόλεμου,  γιού  του  Αχιλλέα και  της  Δειδάμειας.  Μετά  την  πτώση  της  Τροίας  ο  Νεοπτόλεμος,  μαζί  με  το  στρατό του,  εγκαταστάθηκε  στην  Ήπειρο.  Ο  Μολοσσός  κληρονόμησε  το  βασίλειο  της Ηπείρου  μετά  το  θάνατο  του  Έλενου,  γιου  του  Πρίαμου  και  της  Εκάβης,  του βασιλικού  ζεύγους  της  Τροίας. 

 Γύρω  στην  5η  εκατονταετία,  οι  βασιλιάδες  της  Μολοσσίας  ζούσαν  μια  ζωή αφελή  και,  κυρίως  ο  Άδμητος,  ο  οποίος  ζούσε  περισσότερο  σαν  κομματάρχης  και λιγότερο σαν  άρχοντας  κράτους. Ο  εγγονός  του  ωστόσο, ο Αρύββας, που  ανατράφηκε στην  Αθήνα,  εισήγαγε  στο  κράτος  του  αξιοπρεπέστατο  πολίτευμα,  ιδρύοντας  βουλή και  καθιερώνοντας  τους  ετήσιους  άρχοντες,  ενώ  οι  διάδοχοί  του  επέκτειναν  τα  όρια της  Ηπείρου.

Πηγη:Ολυμπιάδα:  γυναίκα  ανάμεσα  στο  μύθο  και την πραγματικότητα. Παρθενόπη Ιωαννίδου

Ο Μέγας Αλέξανδρος κόβει το γόρδιο δεσμό

Πίνακας του Giovanni Paolo Panini. Το έργο φιλοτεχνήθηκε το 1718 και βρίσκεται στο Walter Art museum.


Η αρχαία πόλη Γόρδιον (σημερνή Yassihüyük) κτίστηκε από τον Γόρδιο, βασιλιά της Φρυγίας ο οποίος της έδωσε και το όνομά του. Ο Γόρδιος ήταν ο πατέρας του γνωστού βασιλιά Μίδα, που ότι άγγιζε γινόταν χρυσάφι. Είναι επίσης γνωστός για το δεσμό (κόμπο) (Γόρδιος δεσμός) που είχε χρησιμοποιήσει για να δέσει, με λωρίδες φλοιού κρανιάς, τον ζυγό του άρματός του που ήταν τόσο περίπλοκος, που δεν διακρινόταν πουθενά η αρχή και το τέλος του.

Το άρμα είχε τοποθετηθεί στα ανάκτορα σαν ανάθημα (αφιέρωμα, τάμα) στον Δία. Σύμφωνα δε, με την κρατούσα τότε παράδοση, όποιος έλυνε τον Γόρδιο δεσμό, θα κυριαρχούσε στην Ασία.

Σκάνδαλο στη Βοημία, Σερ Άρθουρ Κόναλ. Ραδιοφωνικό Θέατρο

  Η Πολιτισμική Διαδρομή απόψε θα σας παρουσιάσει μία ακόμη περιπέτεια του περίφημου Ντεντέκτιβ Σέρλοκ Χόλμς με τίτλο ¨Σκάνδαλο στη Βοημία¨.


  
Ο Σερ Γουότσον , στρατιωτικός γιατρός και επιστήθιος φίλος του Σέρλοκ Χολμς, αρέσκεται συχνά στο να χαρακτηρίζει τον Ντεντέκτιβ ως την τελειότερη μηχανή ανθρώπινης σκέψης. Ο γιατρός έμεινε άσημος στη στρατιωτική του καριέρα, αλλά έγινε πασίγνωστος εξαιτίας της συναναστροφής του με το Σέρλοκ Χολμς.

Η υπόθεση του έργου:
  Ο Χολμς λαμβάνει ένα γράμμα από κάποιον άγνωστο, σύντομα διαπιστώνει ότι το γράμμα έρχεται από τη Βοημία και ότι ο συγγραφέας του είναι Γερμανός. 
  Το γράμμα αναφέρει ότι ο αποστολέας του δέχτηκε επίθεση από έναν άγνωστο βοήμιο αριστοκράτη ο οποίος είχε καλυμένο το πρόσωπο του με μάσκα.
Ο άντρας αυτός όπως διαπιστώνει ο Χολμς είναι ο βασιλιάς της Βοημίας!
  Ο βασιλιάς δέχεται τους εκβιασμούς μίας τυχοδιώτισσας της πανέμορφης Ειρήνης Άντλερ, με την οποία έχει συνάψει εφήμερη ερωτική σχέση. Τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο καθώς ο βασιλιάς πρόκειται σύντομα να παντρευτεί τη θυγατέρα του συντηρητικού σουηδού βασιλιά. Επιπρόσθετα η Άντλερ έχει στα χέρια της ως όπλο μία φωτογραφία με το βοήμια αριστοκράτη.
Αν ξεσπάσει το παραμικρό σκάνδαλο ο γάμος θα ακυρωθεί…
  Ο Σέρλοκ Χολμς τώρα αναλαμβάνει δράση, φτάνει στη Βοημία και προσπαθεί να παρεισφρήσει στο χώρο της Άντλερ ώστε να αποσπάσει την επίμαχη φωτογραφία. Ο Ντεντέκτιβ σκαρφίζεται ένα απίθανο τέχνασμα για να ανακαλύψει που βρίσκεται η φωτογραφία.
  Κατόπιν η σαρωτική μηχανή σκέψης του Σέρλοκ Χολμς θα αναμετρηθεί με την εξυπνάδα μίας γυναίκας την οποία έκτοτε ο Χολμς θα την ονομάζει με τον τιμητικό τίτλο ΄Η Γυναίκα¨.
  Ο Χομς που μέχρι τότε αρέσκονταν να κάνει υποτιμητικά σχόλια για το μυαλό των γυναικών, θα υποκλιθεί μπροστά στο νοητικό μεγαλείο της συγκεκριμένης γυναίκας και θα υποστεί τη μία και μοναδική του «ήττα»…



Στο ρόλο του Σερ Γουότσον ο Γρηγόρης Βαφιάς.




Στο έργο ακούγεται και η φωνή του Μάκη Ρευματά.





Σερλοκ Χολμς ο Χρήστος Πάρλας.





Η μεταφόρτωση πραγματοποιήθηκε από το κανάλι ¨Glob TV¨







Ηρακλής-ΠΑΟΚ 2-3. 1997-98

Μετά τη μαύρη εποχή του Βουλινου ο ΠΑΟΚ ως ανερχόμενη πλέον δύναμη στο ελληνικό ποδόσφαιρο τη σεζόν 1997-98 προσπαθεί να καθιερωθεί στις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος.


Την ίδια σεζόν ο ΠΑΟΚ έχει κάνει και μια έξοχη ευρωπαϊκή πορεία αποκλείοντας την Άρσεναλ.

O δικέφαλος αντιμετωπίζει τώρα εκτός έδρας τον δυνατό εκείνη τη χρονιά Ηρακλή σε ένα καθοριστικό παιχνίδι μέσα στο Καυτανζόγλειο.

08-03-1998

Ο Κώστας Γεωργουσόπουλος ομιλεί για την προοπτική αναβίωσης του Ραδιοφωνικού θεάτρου.

Ο γνωστός θεατρικός αναλυτής ομιλεί για την προοπτική αναβίωσης του Ραδιοφωνικού θεάτρου αναπολώντας ταυτόχρονα τις εποχές του ραδιοφώνου...

Χωρίς υπερβολή, μπορώ να ισχυριστώ πως η γενιά μου μορφώθηκε θεατρικά και λογοτεχνικά από το ραδιόφωνο. Ξέρετε τι αξεπέραστη εμπειρία είναι, ένας μαθητής 15 ετών, να έχει μέσα στο σπίτι του ανέξοδα τη μεγάλη λογοτεχνία, και μάλιστα διαβασμένη από μεγάλες φωνές; Η Κυβέλη διάβαζε Ξενόπουλο, η Παξινού, Παπαδιαμάντη, ο Κωτσόπουλος, Τερζάκη, ο Νίκος Παρασκευάς, Καρκαβίτσα, ο Κατράκης, Κονδυλάκη, η Βεργή, Καραγάτση και στο ραδιοφωνικό θέατρο μυηθήκαμε από σπουδαίες διανομές (το ράδιο είχε τη δυνατότητα να έχει σε μια μετάδοση θεάτρου τον Διαμαντόπουλο και την Αρώνη, τον Νέζερ και την Καρέζη, τον Κατράκη και την Μανωλίδου, που σπάνια βρίσκονταν στο ίδιο θεατρικό σανίδι!) στο μεγάλο ευρωπαϊκό, ρωμαϊκό, κλασικό, νεοκλασικό, σύγχρονο ξένο θέατρο και στο ελληνικό, από την «Ερωφίλη» και τον «Χάση» έως τον Περγιάλη και τον Σακελλάριο.
Παρένθεση: ως στρατιώτες, αργότερα, πολλοί πρωταγωνιστούντες στη θεατρική κονίστρα, στον Σταθμό Ενόπλων Δυνάμεων, για λόγους ευνόητης οικονομίας με δωρεάν συντελεστές, παίξαμε, διασκευάσαμε, σκηνοθετήσαμε, συνθέσαμε διάσημα έργα του παγκόσμιου θεάτρου, λ.χ., διασκεύασα για το μικρόφωνο σε «παγκόσμια πρεμιέρα» την κρητική κωμωδία «Στάθης» που σκηνοθέτησε ο στρατιώτης Σπύρος Ευαγγελάτος, έγραψε μουσική ο στρατιώτης Γιάννης Μαρκόπουλος και πρωταγωνίστησαν οι στρατιώτες Γιάννης Φέρτης, Θύμιος Καρακατσάνης, Γιάννης Μόρτζος, Σπύρος Φωκάς και ο στρατιώτης, εκφωνητής των ειδήσεων, Τρύφων Καρατζάς.
Γιατί τώρα ανατρέχω σε εξήντα χρόνια πριν πολιτιστική καίρια παρέμβαση, σε καιρούς δύσκολους του ραδιοφώνου; Διότι σε μια, επίσης δύσκολη, εποχή το ραδιόφωνο, που σήμερα έχει και μεγαλύτερη και πλουραλιστική εμβέλεια, θα μπορούσε να λύσει, έστω πρόχειρα και λιτά, πολλά εργασιακά προβλήματα της θεατρικής μας αγοράς. Η τηλεόραση κοστίζει, το ράδιο χρειάζεται ένα κείμενο, ηθοποιούς (τη φωνή τους), ένα μικρόφωνο και έναν ραδιοσκηνοθέτη. Με μία ανάγνωση σε ένα τραπέζι, πριν την εγγραφή γίνεται η ανάγνωση, χωρίς άλλες πρόβες.
Ενας ενήμερος θεατρολόγος θα μπορούσε να προγραμματίσει ένα ραδιοφωνικό ρεπερτόριο με λογική συνέχειας και υφολογικής τεχνικής, έτσι ώστε, με έναν δεκάλεπτο πρόλογο, ένας ή άλλος θεατρολόγος ή ιστορικός του θεάτρου να αναλύουν θέμα και σχολή. Αυτή η πρόταση, βέβαια, δε θα κατέφευγε με πονηριά στο αρχείο του Ραδιοφώνου!!
Αυτές οι έξοχες παλιές εγγραφές έχουν την έξοχη συμβολή τους, αλλά σήμερα, εξάλλου, υπάρχουν νεότερα ξένα και ελληνικά κείμενα και, θα έλεγα, μια άλλη τεχνική εκφοράς του λόγου. Σήμερα δε θα πέρναγε η «Βαλέραινα» της Κυβέλης, χωρίς να σημαίνει πως δεν εκπροσωπεί μια γενναία φάση της ερμηνείας του θεατρικού λόγου.
Μη μου πείτε πως στο κρατικό και το ιδιωτικό ραδιόφωνο δεν υπάρχουν σπόνσορες που θα διαφήμιζαν τα προϊόντα τους, καλύπτοντας τα έξοδα ενός σαιξπηρικού ή καμπανελλικού έργου!!
Κώστας Γεωργουσόπουλος.

Θα ρθεις σαν αστραπή. Σιδηρόκαστρο Σερρών, Αγία Παρασκευή 23-07-2020.

Προεόρτια Αγίας Παρασκευής στο Σιδηρόκαστρο Σερρών.

Η μουσική του Σταμάτη Σπανουδάκη δονεί το χώρο γύρω από το ναό.

Βιντεοσκοπικο υλικό...







Πέμπτη 23 Ιουλίου 2020.

Ο Βύρων Πάλλης. Μια σπουδαία μορφή του ραδιοφωνικού θεάτρου.

 Ο Βύρων Πάλλης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της παλιάς γενιάς. Πόσοι δεν τον θυμούνται ως Θανασάκη στο Θανασάκη τον Πολιτε...