Ευεργεσίες

Όσο μεγαλύτερες είναι οι ευεργεσίες που πήραμε,
τόσο βαρύτερα και σκληρότερα τιμωρούμαστε,
αν αποδειχθούμε ανάξιοι της ευεργεσίας...


Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ο Θοδωρής Βοριάς επιλέγει χωρία από τον Ευριπίδη

Ένα ακόμη χωρίο από την Ανδρομάχη του Ευριπίδη μας προτείνει ο γνωστός ποιητής και ερευνητής και αφορά την ανθρώπινη φιλονικία...




Το αρχαίο κείμενο:

[Χορός: Σμικρᾶς ἀπ᾿ ἀρχῆς νεῖκος ἀνθρώποις μέγα
γλῶσσ᾿ ἐκπορίζει· τοῦτο δ᾿ οἱ σοφοὶ βροτῶν
ἐξευλαβοῦνται, μὴ φίλοις τεύχειν ἔριν.]

Ο Χορός αποτελείτο από γυναίκες της Φθίας που συμπαραστέκοντο την Ανδρομάχη στην άδικη επίθεση που είχε δεχθεί από την Ερμιόνη και τον Ορέστη.

Και η μετάφραση:

Μεγάλους καυγάδες γιὰ ψύλλου πήδημα
ἀνάβει ἡ γλώσσα στοὺς ἀνθρώπους.
Οἱ συνετοί, μὲ φίλους ἀποφεύγουν
νὰ φιλονικοῦν.

στιχ. 642 – 644

Πανσέληνος στην Ασπροβάλτα...

Καθώς το θέρος μας αποχαιρετά η πανσέληνος είναι φανταστική...


Ενώ ο χειμώνας έχει μπει για τα καλά η Πολιτισμική Διαδρομή  σας επαναφέρει στο τέλος του καλοκαιριού...

Εξαιρετική ομορφιά...

(11-09-2019)

Τιτάνια προσπάθεια και ήττα με 57-49!

Παίζοντας ψύχραιμα με μυαλό και με οικονομία δυνάμεων η ομάδα του Ωραιοκάστρου κατάφερε να είναι επί 35 περίπου περίπου λεπτά να βρίσκεται μπροστά στο σκορ επί της πρωτοπόρου και αήττητης Θέρμης και μάλιστα εκτός έδρας!



Το Ωραιόκαστρο αγωνίστηκε με πολλές απουσίες, έπαιξε με αριθμητικό μειονέκτημα 5 εναντίον 10.

Επιβάλλοντας το ρυθμό τους οι παίκτες του Ωραιόκαστρο στο πρώτο ημίχρονο προηγήθηκαν με 23-25.

Στο δεύτερο ημίχρονο και μέχρι τις αρχές του τρίτου δεκαλέπτου το Ωραιόκαστρο προηγήθηκε μέχρι και 7 πόντους διαφορά με 38-45. Η άφιξη όμως του superstar Δημητρακοπούλου στο 33ο λεπτό σε συνδυασμό και με την κούραση των παικτών του Ωραιοκάστρου ήταν οι λόγοι που έφεραν την ανατροπή και την νίκη τελικά για τη Θέρμη και ενώ όλα έδειχναν ότι η ομάδα του Κανλή θα βραχυκύκλωνε...

Ο Δημητρακόπουλος λειτούργησε ως από μηχανής θεός για την ομάδα της Θέρμης!!




Από 12 πόντους πέτυχαν οι Γκουντουβάς και Τσάβας, 13 ο Ζαφειρόπουλος και 9 ο Βασιλειάδης. Πολύτιμη ήταν και η βοήθεια του Μιντη.

Ο Εσκίογλου μίλησε για δυνατότητα ανατροπής της αρνητικής βαθμολογικής κατάστασης.

Ο Βέγγος σε επιχείρηση παρακολούθησης μεταμορφώνεται σε Ρώσο τσιγγάνο...

Μετά τη βασική εκπαίδευσή του στη σχολή των πρακτόρων ο Βέγγος έχει περάσει πλέον στην πρακτική εξάσκηση, η οποία ταυτόχρονα αποτελεί και κριτήριο για τη βαθμολόγηση του.

Αναλαμβάνει λοιπόν να παρακολουθήσει ένα ζευγάρι και για το σκοπό αυτό μεταμορφώνεται σε Ρώσο τσιγγάνο.

Highlights αποτελούν:

Πρώτον το βλέμμα του ταβερνιάρη όταν μπαίνει ο Βέγγος στην ταβέρνα καθώς βουλώνουν τα μάτια του και μένει με το στόμα ανοιχτό.

Δεύτερον το μπέρδεμα με το μαγνητοφωνάκι "έβαλα μουσική όταν είμαι πιανίστας!"

Τρίτον το δοξάρι που του φεύγει όταν παίζει και στη συνέχεια το γεγονός ότι αλοίβει με αυτό το ψωμί.


Από την ταινία "Θου Βου φαλακρός Πράκτωρ"

Ο κύριος ο σατανάς και τα πουλιά του ηλικιωμένου...

Ο ΚΥΡΙΟΣ,Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΚΙΩΜΈΝΟΥ...

Ο ηλικιωμένος ιερέας ανέβηκε στον άμβωνα κρατώντας στο χέρι του ένα άδειο κλουβί. Ο κόσμος από κάτω κοιτούσε απορημένος, ενώ κάποιοι είπαν, πάει το έχασε το μυαλό του ο γέρος…
–Χθες είδα ένα αγόρι που είχε αυτό το κλουβί στα χέρια του. Στο κλουβί υπήρχαν δυο μικρά πουλιά που έτρεμαν από φόβο. Σταμάτησα το αγόρι και το ρώτησα, είπε ο ιερέας.




-Τι έχεις μαζί σου, γιε μου;
-Δυο μικρά πουλιά, απάντησε.
-Και τι θα κάνεις με αυτά;  Ρώτησα ξανά.
-Θα τα πάρω σπίτι και θα διασκεδάσω μαζί τους εκεί, απάντησε το αγόρι χαμογελώντας.
-Θα τα βασανίσω, θα σκίσω τα φτερά τους για να τα ακούσω να κλαίνε, θα τα χτυπήσω, θα τα κάνω να τσακωθούν μεταξύ τους, νομίζω ότι θα είναι διασκεδαστικό για μένα.
-Αλλά κάποια μέρα θα τα βαρεθείς … Τι θα τα κάνεις τότε;
-Έχω μια γάτα στο σπίτι, και πραγματικά της αρέσουν τα πουλιά … θα τα δώσω σε αυτήν, είπε το παιδί.
Σκέφτηκα για μια στιγμή και ρώτησα, πόσα χρήματα θέλεις για αυτά τα πουλιά, γιε μου;
-Τι θέλετε να αγοράσετε αυτά τα πουλιά; Μα δεν κελαηδάνε ούτε είναι όμορφα.
-Πόσα χρήματα θέλεις, ρώτησα ξανά.
Νομίζοντας ότι ήμουν τρελός, φώναξε, 50 ευρώ!!!
Μια στιγμή, του είπα και έβγαλα τα χρήματα από την τσέπη μου, και τα έδωσα στο αγόρι. Παίρνοντας τα χρήματα, το αγόρι εξαφανίστηκε.
Παίρνοντας προσεκτικά το κλουβί, το πήγα στην εξοχή όπου υπήρχαν τόσα λουλούδια, και τα απελευθέρωσα προσεκτικά. Από εκεί ήρθα με αυτό το κλουβί.

Όταν ο ιερέας τελείωσε την αφήγηση, άρχισε να λέει μια διαφορετική ιστορία:
– Ο Σατανάς και ο Ιησούς μιλούσαν και ο διάβολος γεμάτος υπερηφάνεια έλεγε:
-Κατέκτησα όλη την ανθρωπότητα! Ναι, χρησιμοποίησα την παγίδα που είχα εφεύρει, και δεν είχα καμιά αντίσταση από κανέναν τους. Αυτοί και τα παιδιά τους τώρα μου ανήκουν.
-Και τι θα κάνεις μαζί τους;  ρώτησε ο Ιησούς.
-Θα παίξω μαζί τους και θα διασκεδάσω. Θα τους διδάξω πώς να παντρεύονται και στη συνέχεια να παίρνουν διαζύγιο, πώς να μισούν ο ένας τον άλλον και να προδίδουν τους φίλους , πώς να βλάπτουν ο ένας τον άλλον. Πώς να πίνουν κρασί, να χρησιμοποιούν ναρκωτικά και να ορκίζονται ψέματα. Πώς να σκοτώνει ο ένας τον άλλον και να σκοτώνουν τα παιδιά τους …Θα διασκεδάσω σε αυτόν τον κόσμο που δημιουργήθηκε από εμένα!
Και μετά το παιχνίδι τι θα κάνεις μαζί τους; ρώτησε ο Ιησούς.
-Θα τους πάρω μαζί μου στην φλογερή κόλαση, φώναξε ο Σατανάς με υπερηφάνεια.
-Πόσα θέλεις γι ‘αυτούς, ρώτησε ο Ιησούς ανήσυχος.
-Θέλεις αυτούς τους ανθρώπους; Αυτοί είναι άχρηστοι, θα σε μισούν, θα σε φτύσουν, θα σε προδώσουν, θα σε αρνηθούν, δεν μπορεί να θέλεις αυτούς τους ανθρώπους! Δεν αξίζουν το έλεός σου.
Τι θέλεις για αυτούς τους ανθρώπους;  Ο Ιησούς ρώτησε ξανά.
Ο Σατανάς, κοιτάζοντας τον Ιησού, του απάντησε: Όλο το αίμα σου! Όλα τα δάκρυα σου! Την ζωή σου!”
Σύμφωνοι, απάντησε ο Κύριος. Και πλήρωσε το τίμημα!
Επικράτησε απόλυτη σιωπή στο ναό…
Πήρε το κλουβί, ο ιερέας και κατέβηκε από τον άμβωνα...

Τα βασικά σημεία της λειτουργίας του βυζαντινού κράτους.

Η Λειτουργία του Βυζαντινού Κράτους βασιζόταν σε πέντε Μεγάλες Υπηρεσίες που παρέμεναν σταθερές στο πέρασμα των αιώνων:

- Τα Οικονομικά
– Η Δικαιοσύνη
– Η Διπλωματία
– Ο Στρατός
– Η Εκκλησία




Η Αυτοκρατορία ακόμα και στις πλέον δύσκολες της περιόδους δεν σταμάτησε να λειτουργεί σαν κρατική μηχανή με βάση τους νόμους.

Η Κρατική εξουσία ήταν ανεξάρτητη από την εκκλησία και δεν υπήρξε το φαινόμενο του «Καισαροπαπισμού» της Δύσης (δηλαδή η ταύτιση πολιτικής και εκκλησιαστικής εξουσίας υπό τον Πάπα).

Ο νεαρός πρίγκιπας Αλέξανδρος ο Πρώτος (πρόγονος του μεγάλου Αλεξάνδρου) δίνει ένα καλό μάθημα στους προσβλητικούς Πέρσες πρεσβευτές...

Ο Αλέξανδρος ο Πρώτος, ο οποίος  πρόγονος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ήταν γιος του βασιλιά Αμύντα του Πρώτου,ενώ είναι γνωστός από τα Ελλήνοπερσικά καθώς υπήρξε ο βασιλιάς της Μακεδονίας κατά τα κρίσιμα χρόνια των πολέμων.



Ο νεαρός αυτός, ο Αλέξανδρος έκανε μία προσβολή η οποία ταυτόχρονα ήταν και ένα καλό μάθημα προς το "Μεγάλο Βασιλέα" όπως ονόμαζαν τον Πέρση μονάρχη.
Λίγο πριν τον θάνατο του Αμύντα του πρώτου και ενώ ο νεαρός Αλέξανδρος ήταν πρίγκιπας ακόμη τότε, μία πρεσβεία από 7 Πέρσες ευγενείς είχε φτάσει στην πρωτεύουσα της Μακεδονίας προκειμένου να ζητήσει "γη και ύδωρ", τα συνηθισμένα δηλαδή σύμβολα της υποταγής και της υποτέλειας.
Στο επίσημο συμπόσιο που δόθηκε προς τιμήν τους, αυτοί οι πρεσβευτές ήπιαν περισσότερο από ότι θα έπρεπε και είχαν φερθεί πολύ προσβλητικά στις κυρίες της αυλής.
Τότε ο πρίγκιπας Αλέξανδρος αντιλαμβανόμενος το γεγονός αγανακτισμένος που  είχε μαζέψει τους φίλους του νεαρούς πολεμιστές επιτέθηκε εναντίον των μεθυσμένων επισκεπτών και σκότωσε και τους 7!
Αυτή η φοβερή ιστορία τελικά αποσιωπήθηκε καθώς η ανακριτική επιτροπή που είχε στείλει ο μεγάλος βασιλιάς αποφάνθηκε ότι έφταιγαν και οι δύο μεριές...

Λίγο αργότερα ο Αλέξανδρος θα αποτελούσε έναν χρήσιμο σύμμαχο των υπολοίπων Ελλήνων κατά τα ελληνοπερσικά γεγονότα...

Οι μάγισσες του Σάλεμ, Του Άρθουρ Μίλερ. Ραδιοφωνικό θέατρο.

Απόψε θα σας ταξιδέψω σε μία πολύ σκοτεινή εποχή... Πρόκειται να σας παρουσιάσω το έργο του γνωστού Αμερικάνου θεατρικού συγγραφέα Άρθουρ Μίλερ Οι μάγισσες του Σάλεμ.






Το έργο αυτό περιείχε στοιχεία πολιτικής αλληγορίας όπως για παράδειγμα, η μάχη της ανθρώπινης βούλησης και της ελεύθερης προσωπικότητας κάθε ατόμου ενάντια στη μισαλλοδοξία, τον δογματισμό και τις πολιτικές πιέσεις. Στον Μίλερ άλλωστε αποδίδεται η έκφραση κυνήγι μαγισσών για την εποχή του Μακαρθισμού.

Επρόκειτο λοιπόν για το πιο γνωστό κυνήγι μαγισσών...

Η αυστηρή άκαμπτη και απάνθρωπη ηθική του Προτεσταντισμού οδήγησε σε τέτοιες ακρότητες. Μία τέτοια ηθική απέχει έτη φωτός από την ορθόδοξη ανατολική θεώρηση των πραγμάτων.


Στην Ευρώπη οι δίκες εναντίων των μαγισσών  ξεκίνησαν το 1492 και στοίχησαν τη ζωή σε 200.000 περίπου ανθρώπους. Πραγματοποιήθηκαν από την καθολική και την προτεσταντική εκκλησία. Το 1692 οπότε και ξεκίνησε στο Σάλεμ της Αμερικής στην Ευρώπη το κυνήγι μαγισσών είχε ήδη ατονήσει.

Ας υπενθυμιστεί ότι στις δίκες εναντίον των μάγων και των αιρετικών οι υπόδικοι ή οι συγγενείς τους πλήρωναν όλα τα έξοδα: τους δικαστές, τους ενόρκους, το κόστος της φυλακής, αυτούς που κατασκεύαζαν το ικρίωμα και την αγχόνη ή  έστηναν την πυρά, εκείνους που έκοβαν τα ξύλα για τη φωτιά, τον δήμιο, τους ιερείς και τους γραμματείς των

δικαστηρίων. Επιπλέον, η περιουσία του καταδικασθέντος κατασχόταν από τις τοπικές αρχές, τον επίσκοπο, τον βασιλιά ή την Ιερά Εξέταση. Όταν μάλιστα η περιουσία ήταν μεγάλη, οι κοσμικές τη μοιράζονταν εξ ημισείας με τις εκκλησιαστικές αρχές.


Την εποχή εκείνη η περιοχή  της Μασαχουσέτης ανήκε στο βρετανικό στέμμα. Η περιοχή ταλανίζονταν από πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα. Η πουριτανική νοοτροπία τους ωθούσε στον ακραίο συντηρητισμό. Η πρόσφατη επιδημία ευλογίας και ο φόβος επιθέσεων από τους ιθαγενείς δημιούργησε φόβο, καχυποψία και δεισιδαιμονία. Σταδιακά επικράτησε μαζική υστερία.

Στο έργο, ακόμη, θα αποτυπωθεί με εύστοχο τρόπο η πίεση που ασκήθηκε από τις αρχές ώστε να κατονομαστούν άνθρωποι που καταπιάστηκαν με τα έργα του διαβόλου. Το αποτέλεσμα σ' αυτές τις περιπτώσεις είναι πάντοτε το ίδιο, πλάι σε κακοποιά στοιχεία σέρνονται και ευσεβείς πιστοί.





Η υπόθεση:

Τον κρύο χειμώνα του 1692, στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης, δύο κορίτσια, η κόρη του αιδεσιμότατου Σάμιουελ Πάρις, Μπέτι, και η κηδεμονευομένη του, Άμπιγκειλ Ουίλιαμς, άρχισαν να παρουσιάζουν περίεργη συμπεριφορά. Μιλούσαν παράξενα, κρύβονταν κάτω από πράγματα και σέρνονταν στο πάτωμα. Κανένας γιατρός δεν μπορούσε να εξηγήσει τα συμπτώματα, μέχρι που ένας εξ αυτών απεφάνθη στις 8 Φεβρουαρίου ότι τα κορίτσια ήταν δαιμονισμένα.

Έτσι ο πάτερ Σάμιουελ και άλλοι ευλαβείς συμπολίτες του άρχισαν να πιέζουν τα δύο κορίτσια -και άλλα παιδιά που αργότερα παρουσίασαν ανάλογη συμπεριφορά- να κατονομάσουν τους ανθρώπους που τους οδήγησαν στα μονοπάτια του διαβόλου.

Οι τρεις πρώτες γυναίκες που κατηγορήθηκαν ήταν η Σάρα Γκουντ, η Σάρα Όσμπορν και η Τιτούμπα. Η Σάρα Γκουντ ήταν επαίτης, κόρη ενός Γάλλου ξενοδόχου, που αυτοκτόνησε όταν η ίδια ήταν έφηβη ακόμα. Η Σάρα Όσμπορν ήταν μία κατάκοιτη ηλικιωμένη γυναίκα, που άρπαξε την περιουσία του πρώτου συζύγου της από τα παιδιά του και την έδωσε στον δεύτερο σύζυγό της. Η Τιτούμπα ήταν η ινδιάνα σκλάβα του αιδεσιμότατου Σάμιουελ Πάρις. Οι τρεις αυτές γυναίκες κατηγορήθηκαν για μαγεία και την 1η Μαρτίου οδηγήθηκαν στη φυλακή.

Ακολούθησαν δεκάδες ακόμα, και καθώς οι φυλακές του Σάλεμ, της Βοστόνης και των γύρω περιοχών γέμιζαν σιγά - σιγά, προέκυψε ένα νέο πρόβλημα: Λόγω της έλλειψης νομοθετικού πλαισίου, όλοι αυτοί οι κρατούμενοι δεν ήταν δυνατόν να δικαστούν. Τη λύση έδωσε στα τέλη Μαΐου ο βασιλικός κυβερνήτης της Μασαχουσέτης, σερ Ουίλιαμ Φιπς, αποφασίζοντας τη συγκρότηση ενός ειδικού δικαστηρίου για την περίπτωση. Στο μεταξύ, η Σάρα Όσμπορν είχε πεθάνει, η Σάρα Γκουντ είχε γεννήσει ένα κοριτσάκι, ενώ ο αριθμός των υπόδικων είχε φτάσει τους 80, πολλοί από τους οποίους είχαν αρρωστήσει.


Με συνοπτικές διαδικασίες, όλοι οι κατηγορούμενοι κρίθηκαν ένοχοι και καταδικάστηκαν σε θάνατο. Μόνο όσοι παραδέχτηκαν την ενοχή τους και κατέδωσαν άλλους, γλίτωσαν την εκτέλεση. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού απαγχονίστηκαν συνολικά 19 άτομα, μεταξύ των οποίων ένας σεβαστός υπουργός κι ένας πρώην αστυνομικός που αρνήθηκε να συνεχίσει τις συλλήψεις υποτιθέμενων μαγισσών. Από αυτούς, μόνον οι έξι ήταν άνδρες.


Οι δίκες μαγισσών είχαν σημαντικές επιπτώσεις σ' όλη την περιοχή. Οι σοδειές αφέθηκαν στα χωράφια και τα ζώα χωρίς φροντίδα, όσοι φοβούνταν μήπως συλληφθούν εγκατέλειψαν την περιοχή με τα υπάρχοντά τους και κατέφυγαν στη Νέα Υόρκη, το εμπόριο οπισθοδρόμησε, ενώ υπήρχαν και πληροφορίες ότι οι Ινδιάνοι ετοιμάζονταν να εξεγερθούν.


Οι δίκες σταμάτησαν στις 3 Οκτωβρίου του 1692, με απόφαση του κυβερνήτη της Μασαχουσέτης, μετά από έφεση ομάδας κληρικών από τη Βοστόνη. Ωστόσο, όσοι είχαν ήδη φυλακιστεί δεν αφέθηκαν ελεύθεροι.

Όπως φάνηκε στην περίπτωση του Σάλεμ, ο συνήθης τρόπος για την εκτέλεση των μαγισσών ήταν ο απαγχονισμός. Στη Βρετανία η μαγεία θεωρούταν «έγκλημα ενάντια στην κυβέρνηση» και κακούργημα, που τιμωρούταν με κρέμασμα... 

Δικάστηκαν περίπου 200 άνθρωποι και εκτελέστηκαν περίπου 20.

Οι απαγχονισμοί έγιναν στο Λόφο της Κρεμάλας κοντά στο Σάλεμ.

Οι μάγισσες όμως αποτεφρώνονταν μετά τον θάνατό τους, ώστε να μην στοιχειωθεί η πόλη, και έτσι έμεινε ο μύθος για το κάψιμο των μαγισσών.... 


Έτσι, στις 29 Αυγούστου του 1957, με απόφαση της Βουλής της Μασαχουσέτης, που είχε υπογραφεί από τον Κυβερνήτη της, αποκαταστάθηκε πλήρως η μνήμη των αδικοχαμένων φερόμενων μαγισσών Ann Pudeator, Bridget Bishop, Susannah Martin, Alice Parker, Margaret Scott και Wilmot Redd. Η μνήμη τους αποκαταστάθηκε πλήρως πλην όμως δεν δόθηκαν περαιτέρω αποζημιώσεις.


Οι γυναίκες αυτές είχαν απαγχονιστεί το 1692, ενώ αργότερα κηρύχτηκαν αθώες και οι οικογένειες τους αποκαταστάθηκαν υλικά (1711) αφού πρώτα το γενικό δικαστήριο έκρινε παράνομα τα βασανιστήρια στις μάγισσες το 1702. Εκτελέστηκε ακόμη και ένας αστυνομικός που αρνήθηκε να προβεί σε συλλήψεις.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η σύγχρονη επιστημονική έρευνα επιχείρησε να δώσει πειστικές απαντήσεις για τα συμπτώματα  (σωματικά και ψυχικά) που θεωρήθηκαν ως δαιμονικές επιρροές.



Το κτίριο όπου δικάστηκαν οι μάγισσες του Σάλεμ.



Η ηχογράφηση έγινε το 1962.
Παίζουν οι ηθοποιοί: Ολυμπία Παπαδούκα, Αρης Βλαχόπουλος, Τάνια Σαββοπούλου, Ματίνα Καρρά, Μαίρη Λαλοπούλου, Βασίλης Κανάκης, Παπαδάκη, Κική Ρέππα, Μάργαρη, Νίκος Τζόγιας, Ελλη Ξανθάκη, Βασίλης Μητσάκης, Λυκούργος Καλλέργης, Αρης Μαλιαγρός, Σταύρος Ξενίδης.


Η εξαιρετική η φωνή του Νίκου Τζόγια, θα διακριθεί στο έργο...

Ο Νίκος Τζόγιας

Το έργο θα μεταφoρτωθεί από το κανάλι glob tv Καλή ακρόαση...




Πηγές : greekradiotheater,HuffPost Greece,maxmag,Strange Press,mixanitouxronou,Το Βήμα και The Daily Owl.

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑ BRAVEHARD ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΚΑΙ ΑΗΤΗΤΤΗ ΘΕΡΜΗ!

Μετά την εντος εδρας ήττα με 76-57 από την τροχαία του Μισιρλόγλου το Ωραιόκαστρο θα παλέψει στη Θέρμη με πολλές απουσίες για το ακατόρθωτο.

Θα χρειαστεί να αντιγράψουμε το πνέυμα των παλικαριών της ΔΙΑΣ που μας αντιμετώπισαν 5 εναντίον 12 και μας κέρδισαν κόντρα σε όλα τα προγνωστικά.

Η ομάδα θα συνεχίσει την προσπάθεια της έστω και έτσι.






Όσον αφορά τους  διπρόσωπους εκτός και εντός των τειχών που πιθανότατα χαίρονται για την εξέλιξη της πορείας μας, προπονητής και γενικός αρχηγός δήλωσαν ότι ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ...

Υ.Γ.; Αποτελεί τιμή για το Ωραιόκαστρο το γεγονός ότι ένας αθλητής σαν τον Δημήτρη Βασιλειάδη αγωνίζεται με τα χρώματα του.


Ο Βύρων Πάλλης. Μια σπουδαία μορφή του ραδιοφωνικού θεάτρου.

 Ο Βύρων Πάλλης υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της παλιάς γενιάς. Πόσοι δεν τον θυμούνται ως Θανασάκη στο Θανασάκη τον Πολιτε...